مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی

مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی

ما در تیم اشرفی استیت تمامی اطلاعات مورد نیاز از مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی خواهیم داد. و با تجربه حرفه‌ای خود بهترین گزینه‌ها را ارائه می‌کنیم.

شما می‌توانید با پرداخت حداقل یک سوم کل ارزش ملک در اشرفی استیت، اقامت خود و خانواده ی خود را دریافت کنید. حتی اگر خرید ملک شما به صورت پیش خرید باشد.

بعد از عقد قرارداد و با پیش پرداخت یک سوم از ارزش کل مبلغ اقامت طی ۱۸ الی ۲۱ روز کاری دریافت می گردد.

کلیه پروسه و مراحل اخذ اقامت در قبرس شمالی توسط وکلاء با تجربه و به صورت رایگان انجام می گردد.

کلیه پروسه اقامت به صورت آنلاین  انجام می‌شود. با مراجعه به اداره پلیس،بانک و بیمارستان، شامل افتتاح حساب ارزی و آزمایش خون برای بیماری ایدز و هپاتیت و… می باشد.

گواهی عدم سو پیشینه به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی یا ترکی استانبولی مورد نیاز است. و با تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه از کشور مبدا، و سایر مدارک که از کشور مبدا باید تهیه شود.

اما چرا قبرس شمالی؟

قبرس شمالی در سال جدید 32 درصد بیش از سال قبل فضای مهاجرتی را فراهم ساخته است. شایان ذکر است که کشور قبرس شمالی یک کشور قدرتمند در زمینه کیفیت زندگی است و همه این موارد به صورتی است که کیفیت زندگی در این کشور بالا اعلام شده است و گرفتن اقامت قبرس شمالی را به گزینه ای ایده آل تبدیل می‌کند.

از دیگر گزینه‌های مهم برای مهاجرت به قبرس شمالی وجود شرایط آسان برای ورود به کار است. مهاجرت از طریق کار می تواند برای جوانانی که از بیکاری رنج می برند یک گزینه نجات باشد. رشد کاری در قبرس شمالی به نسبت سال گذشته 18 درصد اعلام شده است. این رقم، رقم قابل قبولی است. جرم و جنایت در قبرس شمالی بسیار کم است. چیزی به عنوان کیف قاپی بسیار کم دیده می شود و کمبود جرم و جنایت یکی از مهمترین دلایل رشد مهاجرت به قبرس شمالی محسوب می شود. در واقع در این کشور شرایط به شکلی است که افراد می‌توانند به سادگی به تحصیل و کار خود بپردازند.

دولت کشور قبرس شمالی برای وضعیت امنیت این کشور تلاش های جدی کرده است. با این اوصاف مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی آسان تر از قبل شده است. یکی دیگر از روش های ورود به کشور قبرس شمالی از طریق ویزای توریستی است که در لیست اقامت موقت قرار دارد و فرد باید در زمان تعیین شده به کشور خود باز گردد در این روش شرایط به این صورت است که شما باید مدارک لازم اعم از گذرنامه معتبر، دو قطعه عکس و همینطور مدرک مربوط به شرایط مالی را ارائه دهید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای
4 مارس, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

جزیره قبرس شمالی جزیره قبرس شمالی با نام رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) کشوری است که در شمال شرق جزیره قرار دارد و دارای دولت، اقتصاد و موسسات اداری‌های خود است. این منطقه با خط ساحلی زیبا، با...

مزایای اقامت قبرس شمالی

مزایای اقامت قبرس شمالی

در این پست از کمپانی اشرفی استیت، می‌خواهیم مزایای اقامت قبرس شمالی را برای شما عزیزان مطرح کنیم. با ما همراه باشید: تاریخچه قبرس شمالی قبرس شمالی یکی از دو بخش قبرس است که در شمال جزیره است. این...

مشاوره رایگان کلیک کنید