خرید خانه در قبرس شمالی

در سال های اخیر به دلیل تنوع املاک، قیمت های مقرون به صرفه، شرایط پرداخت اقساط، امکان دریافت اقامت، مالکیت عرصه و اعیان، امکانات پروژه ها و البته آب و هوای مدیترانه ایی و هزینه های زندگی مناسب، قبرس شمالی را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران و خریداران ملک از نقاط مختلف دنیا و همچنین ایرانیان عزیز تبدیل کرده است.
مناطق و شهرهای پرسود و مناسب خرید خانه در قبرس شمالی در ادامه به صورت کامل توضیح داده شده است که برای معرفی می توان شهر فاماگوستا، منطقه ساحلی لانگ بیچ، شهر گیرنه و منطقه کوهستانی اسن تپه، شهر نیکوزیا و لفکه را نام برد، که در سال های آتی منطقه توریستی لانگ بیچ به عنوان یک منطقه سرمایه کذاری سودآور و مطمین شناخته شده و مورد توجه سرمایه گذاران بین المللی قرار گرفته است.
در ادامه شروع قیمت املاک در شهرهای مختلف قبرس را جهت اطلاع برایتان ذکر می کنیم و در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر از قیمت های واحدها و البته شرایط پرداخت آنها می توانید با ارسال پیام، از ما دریافت کنید.

شهر قیمت به تومان قیمت به پوند
لانگ بیچ ۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ۸۰ هزار پوند
فاماگوستا ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ۵۵ هزار پوند
گیرنه ۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ۸۰ هزار پوند
اسن تپه ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ۹۰ هزار پوند
نیکوزیا ۳میلیارد و ۴۰۰ میلیون ۵۵ هزار پوند
لفکه ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ۵۰ هزار پوند

 

رشد سرمایه با خرید ملک در قبرس شمالی

در سال های اخیر قیمت ملک در قبرس شمالی رشد قابل توجهی داشته است و می توان گفت املاک در قبرس شمالی با توجه به موقعیت مکانی سالانه ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد خواهند داشت. از سوی دیگر خرید ملک در قبرس شمالی با پوند انگلستان انجام می شود به همین دلیل خرید ملک یکی از روش های حفظ ارزش سرمایه با بازدهی بالاست، زیرا شما سرمایه خود را به پوند انگلستان یکی از ارزشمند ترین ارزها تبدیل می کنید که هم با نوسانات بازار ارز سود قابل توجهی برایتان خواهد داشت و هم از سوی دیگر رشد و پیشرفت ارزش ملک نیز باعث سوددهی شما می شود.

جزیره قبرس شمالی

جزیره قبرس شمالی با نام رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) کشوری است که در شمال شرق جزیره قرار دارد و دارای دولت، اقتصاد و موسسات اداری‌های خود است.

این منطقه با خط ساحلی زیبا، با سواحل خیره‌کننده و آب‌های شفاف که گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند شناخته می‌شود.

این جزیره ترکیبی غنی از مکان‌های تاریخی مانند شهر باستانی سالامیس و جاذبه‌هایی همچون شهر واروشا را ارائه می‌دهد که تاریخ شگفت‌انگیز منطقه را به نمایش می‌گذارد.

قبرس شمالی همچنین به دلیل فرهنگ شاد و پرجنب و جوش خود و ترکیب تاثیرات فرهنگی چون ترکی، یونانی و خاورمیانه که در آشپزی، موسیقی و سنت‌هایش منعکس شده شناخته می‌شود.

قبرس شمالی مقصدی منحصر به فرد برای مسافرانی است که به دنبال ترکیبی از تاریخ، زیبایی‌های طبیعت و مهمان‌نوازی هستند.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های قبرس مناظر طبیعی خیره‌ کننده آن است.

آب و هوای معتدل مدیترانه‌ایی این منطقه را به مقصدی ایده‌آل در طول سال تبدیل می‌کند که تابستان‌های گرم و زمستان‌ های معتدل دارد. جدای از زیبایی‌های طبیعی قبرس دارای هنر و فرهنگی پررونق است. که از جمله‌ی آن جشنواره موسیقی بین‌المللی بلاپایس است که سالانه با به نمایش گذاشتن نوازندگان بین‌المللی در سطح جهانی علاقه‌مندان به هنر را از نقاط مختلف جذب می‌کند.

قبرس شمالی تجربه‌ایی عالی و غنی برای کسانی است که به دنبال زندگی فراتر از زندگی عادی هستند.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس شمالی

سرمایه‌گذاری و خرید خانه در قبرس شمالی چندین مزیت برای سرمایه‌گذاران بالقوه دارد.

اولا این منطقه بازار ملک و مستغلان مقرون به صرفه‌ایی در مقایسه با سایر مقاصد محبوب در مدیترانه ارایه می‌دهد که این موضوع فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاری‌های مسکونی و تجاری با پتانسیل بازده سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

دوم اینکه قبرس شمالی دارای موقعیت استراتژیک و به عنوان پلی میان اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا عمل می‌کند که این موقعیت باعث ایجاد فرصت‌های تجارت می‌شود. و قبرس را به مقصدی طلایی برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این قبرس شمالی با داشتن قوانین مالیاتی مطلوب مشوقی برای خریداران و سرمایه‌گذاران می‌باشد.

برای اطلاع از دیگر مزایای خرید خانه در قبرس شمالی مروری بر مطلب مزایای اقامت قبرس شمالی داشته باشید. اینجا کلیک کنید

مقایسه خرید خانه در قبرس شمالی و ترکیه

هنگام مقایسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی و ترکیه چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. قبرس شمالی در این رابطه مزایای مشخصی را ارائه می‌دهد که آن را به یک انتخاب جذاب برای خریداران و سرمایه‌گذاران حوزه املاک تبدیل می‌کند.

به طور کلی قبرس شمالی در مقایسه با ترکیه هزینه‌های کمتری برای زندگی دارد. قیمت خرید و اجاره مسکن در قبرس شمالی به صرفه‌تراست و علاوه بر این هزینه‌های روزانه مانند موادغذایی، رستوران‌ها و … در قبرس شمالی پایین‌تر از ترکیه می‌باشد. همینطور در خدمات شهری مانند برق، آب و خدمات اینترنت معمولا در قبرس شمالی در مقایسه با ترکیه ارزان‌تر است.

اگر علاقه‌مند هستید دیگر تفاوت‌های قبرس شمالی و ترکیه را بدانید پیشنهاد می‌کنیم مروری بر مطلب تفاوت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی و ترکیه داشته باشید. اینجا کلیک کنید

مناطق خرید خانه در قبرس شمالی

منطقه لانگ بیچ (LongBeach)

سرمایه‌گذاری در منطقه لانگ بیچ قبرس شمالی یک فرصت هیجان‌انگیز برای خریداران است.

این منطقه در حال توسعه قابل توجهی است و این امر آن را به یک مقصد اصلی برای سرمایه‌گذاری در املاک تبدیل می‌کند.

زیبایی طبیعی منطقه همراه با موقعیت عالی و نزدیکی به ساحل مدیترانه این منطقه را به گزینه‌ایی جذاب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال بهره‌مندی از محبوبیت روزافزون منطقه هستند. منطقه لانگ بیچ راه امیدوار کننده‌ایی را برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار پویا و پررونق املاک هستند ارائه می‌دهد.

منطقه اسن تپه (Essentepe)

خرید ملک در قبرس شمالی

سرمایه‌گذاری در منطقه اسن تپه قبرس شمالی یک فرصت امیدوارکننده برای سرمایه‌گذاران است. اسن تپه منطقه آرامی است که به دلیل چشم‌اندازهای خیره کننده دریا و زیبایی طبیعی شناخته شده‌است. این منطقه توجه افراد محلی و بین‌المللی را به خود جلب کرده‌است و آن را به مکانی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات تبدیل کرده‌است. سرمایه‌گذاری در املاک مسکونی، مانند ویلا، آپارتمان، و خانه‌های تعطیلات می‌تواند یک سرمایه‌گذاری پرسود در این منطقه باشد.فضای آرام منطقه و نزدیکی به سواحل و داشتن فضای دلنشین کوهستانی آن را به مقصدی جذاب برای کسانی که به دنبال سبک زندگی ساحلی آرام هستند تبدیل کرده‌است.

علاوه بر این، موقعیت استراتژیک آن بین شه‌های محبوب گیرنه و فاماگوستا، پتانسیل سرمایه‌گذاری آن را افزایش می‌دهد. سرمایه‌گذاری در منطقه اسن تپه در قبرس شمالی با توجه به محیط‌های دیدنی، تقاضای فزاینده و پتانسیل رشد، می‌تواند برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری و خرید ملک هستند فرصتی استثنایی به شمار بیاید.

منطقه بوآز (Boğaz)

سرمایه‌گذاری در این منطقه در قبرس شمالی یک فرصت قانع کننده‌است. این منطقه در ساحل شرقی واقع شده و به فضای آرامش شناخته شده‌است.

منطقه بوآز به تدریج و با رشد روزانه‌ایی که داشته به عنوان مقصدی محبوب برای سرمایه‌گذاران حوزه املاک تبدیل شده و البته ساخت پروژه‌هایی با امکانات کامل و بینظیر، خرید ملک در این منطقه را فرصتی برای ورود به بازار در حال رشد تبدیل کرده‌است.

منطقه ینی بوآزچی (Yenıboğazıcı)

خرید خانه در قبرس شمالی

خرید ملک در منطقه ینی بوآزچی یک فرصت ایده‌آل برای خریداران است. این منطقه بسیار آرام و بیشتر دارای سازه‌های ویلایی است و به سرعت در حال پیشرفت و توسعه است. به دلیل نزدیکی به شهر فاماگوستا و امکان بهره‌مندی از امکانات این شهر و از سوی دیگر نزدیکی به منطقه لانگ بیچ طرفداران بسیاری دارد.

همینطور داشتن تمامی امکانات مورد نیاز همچون مدارس بین‌المللی و دولتی، بیمارستان و … باعث تبدیل شدن این منطقه به یکی از مناطق جذاب جهت خرید ملک در قبرس شمالی شده‌است.

شهر گیرنه (Kyrenia)

خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی چندین منطقه امیدوارکننده برای خریداران ملک ارائه می‌دهد. یکی از این مناطق شهر گیرنه است که در ساحل شمالی واقع شده‌است.

گیرنه به دلیل زیبایی طبیعی خیره‌کننده و جذابیت تاریخی خود شناخته شده‌است و تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران و گردشگران را به خود جذب می‌کند. بازار املاک و مستغلات در شهر گیرنه بسیار پررونق است و موقعیت بسیار خوبی برای توسعه املاک و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

همچنین بندر زیبا و مرکز شهر پر جنب و جوش گیرنه، فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در رستوران‌ها، کافه‌ها و کسب و‌کارهای دیگر فراهم می‌کند.

شهر فاماگوستا (Famagusta)

خرید ملک در قبرس شمالی

منطقه دیگر با پتانسیل سرمایه‌گذاری شهر فاماگوستا است. این شهر با داشتن مکان‌های تاریخی و بندری زیبا دارای جاذبه گردشگری برای گردشگران است. همچنین با توجه به قرارگرفتن دانشگاه مدیترانه شرقی در این شهر، دارای جمعیت قابل توجهی از دانشجویان است که آن را به بازاری بالقوه برای خدمات مرتبط تبدیل کرده‌است.

علاوه بر اینها فاماگوستا دارای بخش تجاری رو به رشدی است که فرصت ایده‌آلی برای رشد سرمایه، سرمایه‌گذاران فراهم  کرده‌است.

 

به طور کلی این مناطق در قبرس شمالی امکانات متنوعی را برای خریداران در بخش‌های مختلف ارایه می‌دهند. و آنها را به مقصدی عالی برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کنند که به دنبال چشم‌اندازهای رشد سرمایه‌هایشان هستند.

مراحل خرید خانه در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس شمالی شامل چندین مرحله برای اطمینان از یک معامله عالی و قانونی است. در مرحله اول بسیار مهم است از خدمات یک مشاور املاک معتبر در بازار املاک قبرس شمالی استفاده کنید. شرکت اشرفی استیت با سال‌ها تجربه در حوزه املاک قبرس شمالی میتواند در این پروسه در کنار شما برای بهترین انتخاب براساس ترجیحات و بودجه شما باشد.

مطالعه مطلب مراحل خرید خانه در قبرس شمالی برای اطلاع کامل شما از شرایط و مراحل پیشنهاد می‌شود.

قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

قیمت اولیه آپارتمان ها و ویلاها در قبرس شمالی بسته به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، متراژ، امکانات رفاهی، نزدیکی به خط ساحلی متفاوت است.

در حال حاضر شروع قیمت ها برای یک واحد استودیو فلت ۴۶ متری در قبرس شمالی از ۸۰ هزار پوند است. برای واحدهای ویلایی شروع قیمت از ۲۰۰ هزار پوند می باشد. البته این قیمت‌ها با توجه به پروژه و امکانات موجود و همچنین موقعیت مکانی پروژه می‌تواند متفاوت باشد.

نکته پراهمیت املاک در قبرس شمالی امکان خرید و پرداخت به صورت اقساط با پیش پرداخت ۳۵٪ از ارزش ملک می‌باشد. پرداخت الباقی مبلغ به صورت اقساط بدون بهره تا بیش از ۸۰ ماه می‌باشد.

خرید خانه اقساط در قبرس شمالی

در بیشتر پروژه های موجود در قبرس شمالی شرایط پرداخت اقساطی برای تسهیل در شرایط خرید متقاضیان وجود دارد. در حال حاضر به طور کلی برای پروژه ها و واحدهای پیش فروش ۳۵٪ از ارزش ملک را به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ اقساط بدون بهره تا ۸۰ ماه قابل پرداخت است و در صورت تمایل به خرید واحدهای آماده تحویل این شرایط به صورت ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش ملک به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه بدون بهره خواهد بود.

هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی

براساس قوانین جدید در سال ۲۰۲۳ هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی به شرح زیر است که در زمان خرید ملک حتما آن را مد نظر داشته باشید:
٪۰/۵ از ارزش ملک به عنوان هزینه تمبر، ۱۲٪ ارزش ملک برای ثبت که ۶٪ این مبلغ پس از تنظیم قرارداد با شرکت سازنده و ۶٪ آن در زمان تحویل ملک پرداخت می شود و همچنین ۵٪ از ارزش ملک به عنوان مالیات ملک در زمان تحویل تنها برای یکبار باید پرداخت شود.

قانون وراثت ملک در قبرس شمالی

در زمان خرید ملک در قبرس شمالی مالکیت عرصه و اعیان به خریدار داده می شود، بنابراین خریدار ملک دارای مالکیت ۱۰۰ درصد ملک خود به صورت کامل است. در ادامه قانون وراثت در قبرس شمالی بدین صورت است که تمام املاک و دارایی های هر فرد خارجی پس از فوت مابین افراد درجه یک او تقسیم می شود و چنانچه فرد از قبل وصیت نامه داشته باشد مطابق با آن اموال املاک وی تقسیم می شود.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

  • انتخاب

    اولین مرحله برای خرید ملک در قبرس شمالی انتخاب واحدی متناسب با سلایق و بودجه تان می باشد. مشاوران ما در شرکت اشرفی استیت با توجه به ایده آل ها و شرایط شما بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کنند. البته می توانید با استفاده از گزینه تور بازدید رایگان شرکت ما تمامی پروژه ها را از نزدیک مشاهده کنید.

  • رزرو‌واحد و تنظیم قرارداد اولیه

    پس از دریافت مشاوره و یا بازدید از پروژه ها و انتخاب واحد مورد نظر می توانید آن را با پرداخت مبلغ ۵ هزار پوند به نام خود رزرو کنید. سپس یک پیش قرارداد بابت این اقدام از شرکت سازنده دریافت کنید.

  • تکمیل مبلغ پیش پرداخت و تنظیم قرارداد

    بعد از رزرو واحد شما به مدت یک ماه زمان دارید تا پیش پرداخت واحد خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت مبلغ پیش پرداخت قرارداد میان شما و شرکت سازنده تنظیم و تحویل شما خواهد شد.

  • انجام کارهای اقامتی

    اگر قصد دریافت اقامت قبرس شمالی را دارید پس از دریافت قرارداد، ابتدا در اداره ثبت قبرس شمالی ثبت خواهد شد. سپس روند کارهای اقامتی شما توسط شرکت اشرفی استیت به صورت کاملا رایگان آغاز و انجام می شود.

 

پروسه خرید ملک با اشرفی استیت

ما در شرکت اشرفی استیت با همراهی تیم آموزش دیده و با تجربه با ارائه خدمات برای سرمایه گذاری امن و البته پرسود از زمان انتخاب ملک مورد نظر شما تا دریافت اقامت تمام اعضای خانوادتان در کنارتان هستیم.

پس از تماس و یا پیام شما با تیم اشرفی استیت، مشاورین ما پس دریافت اطلاعات و بررسی خواسته‌ها و بودجه شما بهترین پروژه‌ها را برای سرمایه‌گذاری متناسب با موقعیتتان معرفی می‌کنند. در این زمان ما شما را دعوت می‌کنیم تا به مدت ۳ شب و ۴ روز مهمان ما در قبرس شمالی باشید. شما می‌توانید از خدمات تور رایگان بازدید پروژه ما نظیر ترانسفر فرودگاهی رایگان، اسکان رایگان، گشت شهری و بازدید از پروژه‌ها بهره‌مند شوید. 

سوالات متداول

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی چیست؟
  • دریافت اقامت قبرس شمالی
  • برخورداری از مزایای شهروندی ( سیستم درمانی و آموزشی رایگان)
  • سرمایه گذاری و رشد سرمایه به پوند انگلستان
  • امکان داشتن درآمد ارزی ( اجاره ملک)
  • امکان تحصیل در دانشگاه های بین المللی
  • امکان داشتن حساب بانکی و دریافت کردیت کارت
آیا با خرید خانه در قبرس شمالی می توان اقامت گرفت؟

بله با خرید ملک در قبرس شمالی حتی به صورت اقساط برای خود و خانواده و فرزندان زیر ۱۸ سال اقامت دریافت کنید.

تفاوت زندگی و سرمایه گذاری قبرس شمال با ترکیه چیست؟
  • مالکیت عرصه و اعیان ملک در قبرس شمالی
  • امکان دریافت اقامت با بودجه های مختلف در قبرس شمالی
  • امنیت قبرس شمالی
  • هزینه های زندگی مناسب نسبت به ترکیه
  • امکان اشتغال و آمار بیکاری بسیار پایین در قبرس شمالی
شروع قیمت خرید خانه در منطقه لانگ بیچ چقدر است؟

۸۰ هزار پوند که البته شرایط پرداخت اقساط بدون بهره تنها با پرداخت ۳۵٪ از ارزش ملک هم وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۴ رای
19 جولای, 2023

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

8 دیدگاه ها

  1. علی تیموری

    سلام، ممنون از محتوای کامل و خوبتون. میخواستم بدونم با توجه به آب و هوای مدیترانه ای و اکثرا گرم قبرس شمالی، زندگی در اونجا برای ماهایی که در شمال ایران زندگی میکردیم سخت نیست؟

    پاسخ
  2. Ghebres Shomal

    علی عزیز، سپاس از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید.
    آب و هوای قبرس در اکثر مواقع بهاری و تابستونیه اما معتدل هست و برای مثال مثل نقاط مرکزی ایران نیست که برای افرادی که عادت ندارند اذیت کننده باشه. مطمئن باشید یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی و خرید ملک و سرمایه گذاری، قبرس شمالی هست و آب و هوای گرم اون به هیچ عنوان طاقت فرسا نیست 💛

    پاسخ
  3. معصومه جانعلی پور

    ببخشید قیمت ها برای خرید خانه ارزان در قبرس به چه شکله؟

    پاسخ
  4. محسین جلیلی

    سلام خسته نباشید. بنده به همراه همسرم و یک فرزند میخواهیم برای خرید خانه در قبرس شمالي اقدام کنیم. آیا با خرید ملک، میتوانم برای خود و همسر و فرزندم اقامت بگیرم؟!

    پاسخ
  5. محمدعلی شفیعی

    سلام.
    آیا سرمایه گذاری با خرید ملک در قبرس شمالی واقعا روشی سودده هست؟!

    پاسخ
    • اشرفی استیت

      بله دوست عزیز با توجه به محدود بودن خاک جزیره، قطعاً سرمایه‌گذاری در این کشور بسیار سودده خواهد بود، هرچند درزمان حاضر هم نرخ رشد بسیار بالایی رو در قبرس شمالی شاهد هستیم. شانس خرید ملک در قبرس شمالی رو به هیچ وجه از دست ندید!

      پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

    قبرس شمالی که رسماً به عنوان جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می‌شود، مجموعه ای از مقررات و رویه‌های خاص خود را برای خرید ملک دارد. خرید ملک در قبرس شمالی تلاشی است که می‌تواند هم فرصت‌ها...

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی یک تصمیم هوشمندانه هم از نگاه سرمایه‌گذاری و هم از امکان داشتن یک زندگی لاکچری می‌باشد. ویلاها در قبرس شمالی با سبک‌های متنوع از ویلاهای دوقلو و مستقل در تنوع فلت، دوبلکس و...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

مشاوره رایگان کلیک کنید