اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

جزیره قبرس شمالی سومین جزیره‌ی  بزرگ پس از ساردنی و سیسیل می‌باشد. قبرس با داشتن آب و هوای مدیترانه‌ایی و فرهنگ غنی مقصد مناسبی برای زندگی و مهاجرت می باشد.

جمهوری قبرس شمالی یک جزیره مستقل در دریای مدیترانه است که پایتخت آن شهر نیکوزیاست و زبان رسمی مردم آن ترکی استانبولی است.

این کشور از شمال با ترکیه، از شرق با سوریه و از جنوب با مصر همسایه است.

کشور قبرس شمالی یکی از کشورهایی است که امکان سرمایه گذاری در این کشور از طریق خرید ملک و همچنین دریافت اقامت از همین راه را برای متقاضیان بین‌المللی فراهم کرده‌است.

اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک یکی از آسان‌ترین راه‌ها جهت دریافت اقامت شناخته شده‌است. در این روش متقاضی امکان دریافت اقامت برای خود و اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان را نیز دارد.

قبرس شمالی به دلیل کم بودن فاصله مکانی تا ایران و نزدیکی فرهنگی درمیان سرمایه‌گذاران و مهاجران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

البته از دلایل دیگر محبوبیت قبرس شمالی تنوع بالا در قیمت املاک و امکان خرید اقساط و همچنین امکانات بسیار خوب هر یک از پروژه‌ها نیز می باشد.

بی‌شک یکی از گزینه‌های پیش رو جهت حفظ و رشد سرمایه برای ایرانیان خرید ملک به یکی از ارزهای پایدار و قدرتمند مانند پوند و دلار است. از این‌رو علاوه بر سرمایه‌گذاری در حوزه سودآور مسکن، با رشد ملک از سود این سرمایه‌گذاری بهره‌مند و هم زمان سرمایه‌ی خود را از ریال به ارز تبدیل کرده‌اید. که با افزایش ارزش ارز سرمایه‌ی شما هم رشد خواهد داشت.

یکی از مهم ترین مراحل برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه در حوزه ملک انتخاب پروژه مناسب است تا براساس آن سرمایه کذاری سودمند شکل بگیرد.

برای خرید ملک و دریافت اقامت قبرس شمالی هم همانند دیگر کشورها قوانینی و شرایطی وجود دارد.  یکی از نکات مهم آن این است که هر فرد در قبرس مجاز به خرید و ثبت یک ملک و یا زمین به مساحت ۱۳۳۸ متر مربع است.

 

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

  • انتخاب تیم مشاوره با تجربه در حوزه امور ملکی و اقامتی در قبرس شمالی جهت معرفی پروژه ها متناسب با بودجه و سلیقه شما و همچنین انجام تمامی مراحل اقامتی متقاضی.
  • انتخاب پروژه براساس شرایط و معیارهای خریدار.
  • رزرو واحد مورد نظر به صورت آنلاین و تهیه بلیط قبرس و استفاده از تور رایگان بازدید پروژه شرکت اشرفی استیت.
  • واریز پیش پرداخت اولیه به شرکت سازنده و امضای قرارداد خرید.
  • پروژه آماده تحویل : پرداخت ۵۰٪ تا ۷۰٪ از ارزش ملک به عنوان پیش پرداخت و دریافت کلید واحد و پرداخت الباقی مبلغ در اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه بدون بهره با توجه به پروژه انتخاب شده.
  • پروژه در حال ساخت ( پیش فروش ) : پرداخت ۳۵٪ از ارزش ملک به عنوان پیش پرداخت و الباقی اقساط ۳۶ تا ۸۰ ماهه بدون بهره با توجه به پروژه انتخاب شده.

 

مدارک لازم جهت اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

  • اصل و کپی گذرنامه متقاضی ( با حداقل ۶ ماه اعتبار ).
  • عکس.
  • ترجمه رسمی گواهی عدم سوپیشینه.
  • ترجمه رسمی قباله ازدواج زوجین.
  • مدارک خرید ملک در قبرس شمالی.
  • تاییدیه محل سکونت در قبرس شمالی ( نامه مختار ).
  • انجام آزمایشات لازم.

 

مراحل دریافت اقامت قبرس شمالی

پس از انعقاد قراردادخرید ملک میان خریدار و شرکت سازنده برای ثبت قرارداد و باز کردن پرونده مالیاتی در اداره ثبت مبلغ ۶/۵٪ از ارزش ملک باید پرداخت شود. و پس از ثبت قرارداد مرحله به مرحله روند کارها انجام می شود.

پس از آپلود مدارک در پورتال وزارت امور داخله قبرس شمالی پلیس مهاجرت وقتی را برای مراجعه و تحویل حضوری مدارک مشخص میکند.

در این مرحله به جهت ارایه پرینت تمکن مالی حساب بانکی در یکی از شعب بانک های قبرس شمالی افتتاح می شود. و تمکن مالی با مبلغی حدود ۲۴ هزار دلار ( ۳ برابر حقوق پایه در قبرس شمالی ضربدر ۱۲ ) برای هر نفر بالای ۱۸ سال به مدت یک هفته در بانک بلوکه می شود.

پس از تایید مدارک توسط پلیس مهاجرت زمانی انجام آزمایش های سلامت شامل آزمایش خون ، هپاتیت ، اچ آی وی و تست سل مشخص می شود. که در ابتدا هزینه آن به صورت آنلاین پرداخته می شود. و آزمایش ها در مرکز مشخص شده انجام می شود که جواب آن پس از حدودا ۱۰ روز کاری به صورت آنلاین در سایت مشخص می شود و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

پس از انجام تمامی این مراحل و تاییدیه نهایی اداره مهاجرت ، هزینه مالیات سالانه شخص متقاضی پرداخت می شود. و در کمتر از چند ساعت پس از آن برگه اقامت به صورت آنلاین صادر می شود.

در انتها شایان ذکر است که تمامی مراحل از بازدید خرید ملک و پروسه کارهای اقامتی توسط تیم آموزش دیده اشرفی استیت به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

کمپانی اشرفی استیت با بیش از یک دهه تجربه و با داشتن وکلای با تجربه در امور مهاجرتی و همچنین تیم حرفه ایی در تمامی مراحل قدم به قدم در کنارتان خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
31 می, 2023

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

جزیره قبرس شمالی جزیره قبرس شمالی با نام رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) کشوری است که در شمال شرق جزیره قرار دارد و دارای دولت، اقتصاد و موسسات اداری‌های خود است. این منطقه با خط ساحلی زیبا، با...

مزایای اقامت قبرس شمالی

مزایای اقامت قبرس شمالی

در این پست از کمپانی اشرفی استیت، می‌خواهیم مزایای اقامت قبرس شمالی را برای شما عزیزان مطرح کنیم. با ما همراه باشید: تاریخچه قبرس شمالی قبرس شمالی یکی از دو بخش قبرس است که در شمال جزیره است. این...

مشاوره رایگان کلیک کنید