اخذ اقامت دائم قبرس شمالی

اخذ اقامت دائم قبرس شمالی

شرایط اخذ اقامت دائم در قبرس شمالی به صورت زیر می باشد.

  • ازدواج: با ازدواج با یک شخص که شهروند قبرس شمالی بعد از گذشت یکسال اقدام به دریافت اقامت دائم کرده و پس از ۶ ماه می توان شهروندی و اقامت دائم خود را دریافت کند.
  • با خرید ملک به ارزش ۱۲۵.۰۰۰ یورو میتوانید اقامت خود را دریافت کنید به شرطی که به مدت ۶ سال شخص در قبرس حضور داشته باشد

لازم به توضیح است که بعد از ۶ سال از کل مدت اقامت در خارج از کشور کنترل می شود که نباید بیش از ۱۰۸۰ روز در طی ۶ سال خارج از قبرس باشید.

مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی >>  اینجا کلیک کنید
  • همچنین برای افراد بالای ۶۰ سال این مدت ۶ سال به ۳ سال کاهش پیدا کرده و کل مدت اقامت در طی این ۳ سال به ۵۴۰ روز خارج از قبرس کاهش میابد.
  • افرادی که می خواهند برای اخذ اقامت دائم قبرس شمالی اقدام نمایند،حتما باید دارای بیمه سلامت مورد تایید وزارت بهداشت باشند.
  • بر اساس قوانین ذکر شده در وزارت بهداشت و کار، شخص موردنظر نباید دچار بیماری واگیردار که برای عموم مردم خطرناک است ،باشد.
  • در هیچ کدام از کشور های محل زندگی اش به غیر از خلاف راهنمایی و رانندگی دچار خلاف دیگری نشده و به زندان هم نرفته باشد.
  • کسانیکه ثبت شرکت نموده و همچنین به صورت ۶ سال ممتد در قبرس حضور داشته و شرکت به صورت فعال بوده در صورتی که در طی هر سال بیش از ۴۰ روز خارج از قبرس نبوده باشند میتوانند اقامت دائم خود را دریافت نمایند.لازم به توضیح است که در کل نباید بیشتر از 240 روز در 6 سال خارج از قبرس شمالی باشید.
  • اقامت کاری: کسانی که اقامت کاری داشته بعد از گذشت ۱۲ سال به صورت ممتد و بدون وقفه و با حضور کمتر از ۴۰ روز در سال اقامت در خارج قبرس، می توانند اقامت دائم را دریافت نمایند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
4 مارس, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی با نام رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی یک مقصد منحصر به فرد و فریبنده است که در قسمت شمالی جزیره قبرس در شرق مدیترانه واقع شده است. این منطقه که بین آب‌های نیلگون دریای مدیترانه و کوه‌های...

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

    قبرس شمالی که رسماً به عنوان جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می‌شود، مجموعه ای از مقررات و رویه‌های خاص خود را برای خرید ملک دارد. خرید ملک در قبرس شمالی تلاشی است که می‌تواند هم فرصت‌ها...

مشاوره رایگان کلیک کنید