دریافت پاسپورت قبرس شمالی

دریافت پاسپورت قبرس شمالی

قبرس شمالی در قاره‌ای سبز قرار دارد که دارای آب و هوای بسیار جذاب و مدیترانه‌ای می‌باشد. برای دریافت پاسپورت قبرس شمالی راه‌های متفاوتی وجود دارد. اگر شما پاسپورت قبرس شمالی را داشته باشید، از کلیه حقوق شهروندی قبرس برخوردار خواهید شد. درست مانند باقی شهرواندان اصیل قبرس.

در این مقاله قصد داریم تا چگونگی دریافت پاسپورت قبرس شمالی را به شما معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید کلیه این اطلاعات را می‌توانید توسط مشاوران ما به صورت رایگان با تماس تلفنی دریافت نمایید.

روش‌های دریافت پاسپورت قبرس شمالی

اخذ پاسپورت قبرس شمالی از طریق تحصیل

همانطور که میدانید دریافت ویزای دانشجویی در کشورهای اروپایی برای ایرانیان کار آسانی نیست، اما قبرس شمالی این از معدود کشورهایی است که با ارائه شرایط بسیار مناسب این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از طریق تحصیلی اقدام و حتی پاسپورت این کشور را دریافت نمایید.

بعد از ورود شما به عنوان دانشجو در این کشور و پس از پایان تحصیلات شما، می‌توانید درخواست کار کنید و در این زمان شما می‌توانید ویزای کاری این کشور را دریافت نمایید. البته به خاطر داشته باشید که یکی از شروط مهم دریافت اقامت دائم در این کشور، سکونت به مدت 7 سال می‌باشد. بنابراین از این طریق شما می‌توانید اقامت دائم و پاسپورت قبرس شمالی را دریافت کنید. توجه داشته باشید که این 7 سال شامل دوران دانشجویی شما نمی‌شود.

قبرس شمالی

اخذ پاسپورت قبرس از طریق کار

اگر بخواهید پاسپورت قبرس شمالی را از طریق کار دریفات کنید، باید درخواست کاری به یک کارفرمای قبرسی ارسال کنید. البته استخدام یک کارمند یا کارگر خارجی توسط یک کارفرمای قبرسی کار آسانی نیست. کارفرما ابتدا باید قراردادی را بر اساس وزارت کار قبرس تنظیم کند و پس از بررسی قرارداد توسط وزارت کار قبرس، مشخض می‌شود که آیا کارفرما به نیروی کار خارجی نیاز دارد یا خیر. در صورت مثبت بودن پاسخ، کارفرما می‌تواند شما را استخدام کند. قراردادهای کاری در قبرس بین سه الی 12 ماه اعتبار دارند و بیش از 4 سال نیز قابل تمدید نیستند. تنها در صورتی می‌توانید قرارداد را بیش از 4 سال تمدید کنید که تخصص یا مهارت خاصی داشته باشید. در این صورت میتوانید بعد از 2 سال خانواده خود را وارد قبرس کنید.

سواحل قبرس شمالی

اخذ پاسپورت قبرس از طریق تولد نوزاد

تولد در قبرس

هر نوزادی که در این کشور به دنیا بیاید، تابعیت قبرس شمالی را دریافت خواهد کرد. همچنین والدینی که تابعیت کشور قبرس شمالی را داشته باشند با به دنیا آوردن نوزاد، پاسپورت قبرس را دریافت خواهند کرد. اما اگر والدین تابعیت کشور قبرس را نداشته باشند، نمی‌توانند حتی با به دنیا آوردن نوزاد، پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

پاسپورت قبرس از طریق ازدواج

اگر سن شما بیش از ۱۸ سال باشد و شما هدفتان ازدواج کردن با یک تابعه قبرسی باشد، حتما باید به مدت سه سال با یکدیگر زندگی کنید، تا بتوانید پاسپورت قبرس را دریافت کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
11 نوامبر, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی با توجه به محبوبیت روزافزون قبرس شمالی و افزایش مهاجران بین‌المللی به این جزیره زیبا مدیترانه‌‌ای بر آن شدیم که با بررسی شرایط موجود و ارائه تصویری روشن از واقعیت از معایب قبرس...

مشاوره رایگان کلیک کنید