قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند (معادل سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان) است. در منطقه توریستی لانگ بیچ از ۱۰۰ هزار پوند ( معادل ۶ میلیارد و دویست میلیون تومان) می‌باشد. قیمت واحد یک خوابه در منطقه اسن تپه از ۱۲۰ هزار پوند ( معادل ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان) است. این قیمت در شهر گیرنه از ۱۲۰ هزار پوند ( معادل ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان) است. این اعداد در مقایسه با واحد یک‌خواب در شهر تهران در مناطق مختلف مانند بلوار فردوس (با قیمت حدودا ۶ میلیارد تومان)، شریعتی،جلفا (با قیمت ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان)، شمس آباد (با قیمت ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان)، سهروردی شمالی (با قیمت ۱۱ میلیارد).

با توجه به شرایط و مزایای دیگر این جزیره از جمله امکان دریافت اقامت خانوادگی این کشور و یا امکان راه اندازی کسب و کارهای مختلف بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. برای مشاهده راحت‌تر قیمت‌ها، به جدول زیر نگاه کنید:

منطقه قیمت یک‌خوابه
فاماگوستا از سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان
لانگ بیچ از ۶ میلیارد و دویست میلیون تومان
اسن تپه از ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان
گیرنه از ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان

عوامل موثر بر تعیین قیمت املاک در قبرس شمالی

قیمت املاک و مستغلات در مناطق مختلف قبرس شمالی می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد. تعادل بین عرضه املاک موجود و تقاضای خریداران می‌تواند بر قیمت ها تأثیر گذار باشد. مناطق با تقاضای بالا و عرضه محدود‌ معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند.
عواملی همچون منطقه و لوکیشن املاک نیز نقش تعیین کننده‌ای در قیمت املاک در قبرس شمالی دارند. همچنین فاصله با دریا و ساحل نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت املاک می‌باشد. از سوی دیگر کمپانی سازنده، نوع سازه و همچنین کیفیت ساخت بسیار مهم هستند. در کنار این‌ها امکانات موجود در پروژه‌ها (مانند استخر، زمین‌های بازی، سالن‌های ورزشی و…) از مواردی هستند که می‌توانند تعیین کننده قیمت املاک باشند.

خرید ملک ارزان در قبرس شمالی

خرید ملک پیش فروش در قبرس شمالی می‌تواند گزینه جذابی برای سرمایه گذاران و کسانی که به دنبال مسکن ارزان قیمت هستند، باشد. پروژه‌های پیش فروش در مقایسه با پروژه‌های آماده تحویل، قیمت بسیار مناسب‌ تری دارند. به همین دلیل واحدهای پیش‌فروش برای افرادی که به دنبال سود بیشتر در کوتاه مدت هستند، گزینه بسیار ایده‌آلی می‌باشد.

  • برای مثال یک قیمت خانه دوخواب در قبرس شمالی به پول ایران به صورت پیش فروش در منطقه لانگ بیچ از ۱۲۵ هزار پوند (معادل ۷ میلیارد و هشتصد میلیون تومان) می‌باشد. شرایط پرداخت چنین پروژه‌ای ۳۵٪ از ارزش ملک به عنوان پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساطی تا ۸۰ ماه بدون بهره است. قیمت و شرایط پرداخت با توجه به پروژه انتخابی، متغیر خواهد بود.
  • از سوی دیگر، شروع قیمت یک واحد دوخواب آماده تحویل در منطقه لانگ بیچ، از ۱۷۵ هزار پوند ( معادل ۱۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان) است. شرایط پرداخت آن نیز نقد و یا ۷۰٪ از ارزش ملک پیش پرداخت و مابقی مبلغ اقساط تا ۳۶ ماه بدون بهره هستند.

این تفاوت قیمت در میان املاک و پروژه‌های پیش فروش و آماده تحویل نشان از روند رشد سرمایه خریداران دارد. املاک پیش فروش فرصت خرید ملک با قیمت مناسب و همسو شدن با روند رشد سرمایه همزمان با پیشرفت پروژه‌ها را به متقاضیان می‌دهد.

آیا در قبرس ملک بخریم؟

در پایان، خرید ملک در قبرس شمالی می تواند مجموعه‌ای از مزایای منحصر به فرد را برای سرمایه گذاران و کسانی که به دنبال یک زندگی آرام مدیترانه‌ای هستند ارائه دهد. این منطقه از زیبایی‌های دیدنی و آب و هوای دلپذیر تا گزینه‌های املاک مقرون به صرفه، توجه خریداران بین المللی را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، قبرس شمالی امکان دریافت اقامت خانوادگی را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد و آن را به چشم‌اندازی فریبنده‌تر تبدیل می‌کند.
با این حال، بسیار مهم است که به خرید ملک در قبرس شمالی با دقت و احتیاط برخورد کنید. اطمینان حاصل کنید که از یک مشاور آگاه و با تجربه در این زمینه کمک می‌گیرید و تمام الزامات و قوانین لازم را مطلع هستید. یک تصمیم کاملا آگاهانه کلید سرمایه گذاری موفق و رضایت بخش در این کشور مدیترانه‌ایی می‌باشد.

 

تیم قدرتمند و با تجربه اشرفی‌استیت، با بیش از 10 سال سابقه در زمینه  سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ملک در قبرس شمالی، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان میباشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
12 اکتبر, 2023

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی با نام رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی یک مقصد منحصر به فرد و فریبنده است که در قسمت شمالی جزیره قبرس در شرق مدیترانه واقع شده است. این منطقه که بین آب‌های نیلگون دریای مدیترانه و کوه‌های...

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

    قبرس شمالی که رسماً به عنوان جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می‌شود، مجموعه ای از مقررات و رویه‌های خاص خود را برای خرید ملک دارد. خرید ملک در قبرس شمالی تلاشی است که می‌تواند هم فرصت‌ها...

مشاوره رایگان کلیک کنید