مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی با نام رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی یک مقصد منحصر به فرد و فریبنده است که در قسمت شمالی جزیره قبرس در شرق مدیترانه واقع شده است. این منطقه که بین آب‌های نیلگون دریای مدیترانه و کوه‌های سرسبز پنج انگشت قرار دارد، ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی، تاریخ غنی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوان را ارائه می‌دهد.  از دیدگاه سرمایه گذاری، قبرس شمالی به دلیل عوامل مختلف به عنوان یک چشم انداز جذاب برای سرمایه‌گذاران ظاهر شده است.  بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی با طیف گسترده‌ای از املاک مسکونی و تجاری با قیمت‌های مقرون به صرفه در دسترس هستند و اغلب دارای چشم اندازهای خیره کننده دریا و کوه می‌باشند. موقعیت استراتژیک قبرس شمالی به عنوان پلی بین اروپا، آسیا و خاورمیانه، آن را به عنوان یک قطب اقتصادی بالقوه برای تجارت و بازرگانی تبدیل کرده و جذابیت آن را برای سرمایه گذاران بین المللی بیشتر می‌کند.

با توجه به شرایط رشد املاک در قبرس شمالی و امکانات موجود در پروژه‌ها، سال‌های اخیر تعداد افرادی که به جهت سرمایه‌گذاری و یا دریافت اقامت به این کشور آمده‌اند پیشرفت چشمگیری داشته است. اگر قصد خرید ملک دارید، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی مراحل خرید ملک در قبرس شمالی یکی از مواردی است که باید از آن آگاهی کامل داشته باشید. انتخاب مشاور، بازدید از پروژه‌ها و انتخاب واحد، رزرو واحد و قرارداد اولیه، تکمیل پیش پرداخت و قرارداد اصلی، ثبت قرارداد و ملک خریداری شده و پس از آن کارهای دریافت اقامت از مراحل پروسه خرید ملک خریداران می‌باشد.

 

انتخاب شرکت و کارشناس فروش

خرید ملک در یک کشور دیگر برای ما ایرانیان می‌تواند همراه با ریسک باشد، بنابراین انتخاب یک شرکت معتبر و مشاوران با تجربه اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین در اولین قدم نیاز به یک شرکت املاک معتبر دارید. تمام خواسته‌ها و ایده آل‌های خود را در رابطه با ملک مورد نظر خود به مشاور اعلام کنید تا با توجه به بودجه و شرایط شما بهترین انتخاب را برایتان داشته باشند. شرکت اشرفی استیت با همراهی مشاوران با تجربه در حوزه املاک قبرس شمالی در این راه با مشاوره رایگان در کنار خریداران محترم خواهد بود. مشاوران ما با آنالیز درخواست و شرایط خریداران بهترین گزینه‌ها را معرفی می‌کنند که در کنار یک خرید ایده آل، یک سرمایه گذاری مطمين برای خریداران رقم بخورد.

 

تور بازدید پروژه رایگان

اگر قصد خرید ملک به صورت حضوری در قبرس شمالی را دارید شرکت اشرفی استیت برای کمک به این روند شرایط ویژه‌ایی به خریداران ارائه می‌دهد.

-ارسال دعوتنامه رایگان

-ترانسفر فرودگاهی رایگان

-۳ شب و ۴ روز اسکان رایگان

-گشت شهری و بازدید از پروژه‌ها

 

بررسی پروژه‌ها و واحدها در قبرس شمالی

این مرحله در دو حالت امکان‌پذیر است شما می‌توانید در قبرس شمالی حضور داشته باشید و با همراهی کارشناسان ما پروژه‌ها و موارد مناسب با شرایطتان را بررسی کنید. اگر شرایط آمدن به قبرس شمالی را ندارید امکان انجام این مراحل به صورت آنلاین هم وجود دارد. به این صورت که اطلاعات و شرایط پروژه‌ها برای خریدار ارسال می‌شود و در صورت تمایل از روند کار و ساخت هر پروژه ویدئو‌ها و عکس‌ها نیز برای خریداران گرفته و  ارسال خواهد شد. در این مرحله ابتدا شهر و منطقه مورد نظر با توجه به هدف خریدار از این سرمایه گذاری انتخاب شده و سپس تمامی موارد موجود که متناسب با شرایط خریدار هستند بررسی خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که پروژه‌ها و املاک در قبرس شمالی به دو صورت پیش فروش و آماده تحویل هستند که هر کدام جهت تسهیل روند برای خریداران امکان پرداخت به صورت اقساط بدون بهره هم دارند. و نکته مهمی که می‌توان گفت با خرید ملک به صورت اقساط و یا خرید ملک‌های پیش فروش هم امکان دریافت اقامت کشور قبرس شمالی وجود دارد

 

رزرو واحد و پیش قرارداد با شرکت سازنده

پس از بررسی کامل موارد موجود و شرایط پرداخت و زمان تحویل واحد و … طبق قوانین خریداران امکان رزرو واحد را با پرداخت مبلغ کمی به مدت زمان حداکثر یکماه دارند. در این مرحله مبلغ رزرو به شرکت سازنده پرداخت و پیش قراردادی مابین خریدار و شرکت سازنده امضا می‌شود. برمبنای قرارداد واحد انتخاب شده با ویژگیهای ذکر شده و تا زمان توافق شده در قرارداد به نام خریدار رزرو می‌ماند.

نکته مثبت این موضوع این است که خریدار مطمين می‌شود که واحد بدون تغییر قیمت به نامش می‌ماند و زمان بیشتری برای تکمیل مبلغ پیش پرداخت خواهد داشت.

 

تکمیل پیش پرداخت و امضا قرارداد

پس از مدت زمان توافق شده در پیش پرداخت خریدار موظف به تکمیل مبلغ پیش پرداخت به شرکت سازنده می‌باشد. پس از این کار مهم‌ترین مرحله امضا قرارداد خرید می‌باشد. کارشناسان شرکت اشرفی استیت در تمام این مراحل در کنار خریداران هستند و تمامی موارد ثبت شده در قرارداد را بررسی و شرح می‌دهند تا از تمامی آنها اطلاع کامل داشته باشند. در این مرحله شرکت سازنده تمامی مراحل پرداخت اقساط را برای خریدار مشخص می‌کند که بر طبق آن و توافقات انجام شده پرداخت‌ها انجام شود.

 

ثبت قرارداد و دریافت اقامت قبرس شمالی

پس از امضای طرفین قرارداد ( شرکت سازنده و خریدار) کارشناس مربوط به کارهای اقامتی در شرکت اشرفی استیت مدارک خریدار را  جهت شروع پروسه دریافت اقامت آماده کرده و شروع به کار می‌کند. تمامی کارهای دریافت اقامت نیز به صورت کاملا رایگان توسط شرکت اشرفی استیت انجام می‌شود. اولین قدم و یکی از مهم‌ترین کارها مراجعه به اداره ثبت می‌باشد که قرارداد واحد خریداری شده به نام خریدار ثبت می‌شود.

 

مدارک لازم جهت دریافت اقامت

-اصل گذرنامه و فتوکپی تمام صفحات

-گواهی عدم سوپیشینه

-مدارک مربوط به خرید ملک

-نامه مختار

-عکس

-برگه تمکن مالی (۲۵۰۰۰ دلار برای هر نفر)

-ترجمه سند ازدواج در صورت تاهل

 

شرکت اشرفی استیت با سال‌ها تجربه در زمینه‌های  سرمایه گذاری و مهاجرت (ثبت شرکت، خرید ملک، تحصیلی) در کشور قبرس شمالی در تمامی مراحل از ابتدا برای بهترین انتخاب و سهولت انجام در کنار شما خواهد بود. اگر قصد مهاجرت و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط فروش پروژه‌ها می‌توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
30 دسامبر, 2023

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی یک تصمیم هوشمندانه هم از نگاه سرمایه‌گذاری و هم از امکان داشتن یک زندگی لاکچری می‌باشد. ویلاها در قبرس شمالی با سبک‌های متنوع از ویلاهای دوقلو و مستقل در تنوع فلت، دوبلکس و...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

خرید خانه در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس شمالی

در سال های اخیر به دلیل تنوع املاک، قیمت های مقرون به صرفه، شرایط پرداخت اقساط، امکان دریافت اقامت، مالکیت عرصه و اعیان، امکانات پروژه ها و البته آب و هوای مدیترانه ایی و هزینه های زندگی مناسب، قبرس...

مشاوره رایگان کلیک کنید