خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی یک تصمیم هوشمندانه هم از نگاه سرمایه‌گذاری و هم از امکان داشتن یک زندگی لاکچری می‌باشد. ویلاها در قبرس شمالی با سبک‌های متنوع از ویلاهای دوقلو و مستقل در تنوع فلت، دوبلکس و تریبلکس ساخته می‌شوند. در حال حاضر شروع قیمت خرید ویلا در قبرس شمالی از ۲۰۰ هزار پوند( معادل ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان) است، که فاکتورهای چون منطقه، شرکت سازنده و امکانات ویلا از فاکتورهای تعیین کننده قیمت آن هستند.

در رابطه با مناطق مختلف برای خرید ویلا میتوان به منطقه اسن تپه در نزدیکی شهر گیرنه با امکان داشتن دریای مدیترانه از یک سمت و کوهای همیشه سرسبز از سوی دیگر و یا امتداد منطقه لانگ بیچ در نزدیکی ساحل لانگ بیچ و یا منطقه پر از آرامش ینی بوآزچی اشاره کرد. تمام این مناطق با داشتن فاکتورهایی برجسته مانند نزدیکی به دریا، امکان داشتن منظره دریا، آرامش منطقه و یا مواردی از این قبیل بستری مناسب برای خرید ویلا هستند. واحدهای ویلایی در قبرس شمالی یا به صورت پروژه‌هایی تماما ویلایی ساخته خواهد شد و یا در پروژه‌هایی مشترک که دارای واحدهای آپارتمانی و ویلایی در شهرک‌های با مساحت‌های بزرگ‌تر هستند. پروژه‌های تماما ویلایی به دلیل وجود تعداد کمتری واحد در مجموعه برای افرادی که به دنبال آرامش و فضایی برای استراحت هستند مناسب‌تر خواهد بود.

مشاهده پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

در تمام این مناطق امکان خرید ویلاهای دوخواب تا بیشتر از پنج خواب می‌باشد که شرکت‌های سازنده مانند تمامی تیپ‌های واحدی امکان خرید اقساط را برای خریداران فراهم نموده‌اند. شرایط پرداخت برای خرید ویلاهای پیش فروش با ۳۵ درصد از مبلغ به عنوان پیش پرداخت و مابقی اقساط بلند مدت بدون بهره می‌باشد و برای خرید ویلاهای آماده تحویل به صورت نقد و یا با ۷۰ درصد پیش پرداخت و اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماه بدون بهره است.

ویلاهای دوبلکس و یا تریبلکس عموما روف تراس‌های اختصاصی با امکاناتی همچون جکوزی، باربیکیو و … دارند و یا در صورت درخواست خریداران با پرداخت هزینه به شرکت سازنده امکان داشتن امکانات ایده آل هر خریدار را خواهند داشت.

 

ویلاهای دوقلو

برای خرید ویلا در قبرس، یک سبک از ویلا در قبرس شمالی به نام ویلاهای دوقلو وجود دارد، به این صورت که دو ویلا در کنار هم قرار دارند که در زمینی مشترک قرار گرفته‌اند. محدوده هر ویلا با دیواری از میان آن‌ها مشخص شده و هر ویلا از ۳ سمت باز است و از یک سمت به ویلای کناری متصل شده است. البته با خرید این ویلا هم کاملا حریم شخصی هر ویلا مشخص شده و مشکلی از این سمت وجود ندارد. این سبک ویلا نسبت به بقیه قیمت مناسب‌تری دارد که گزینه مناسبی برای افراد طرفدار ویلا با بودجه‌ کمتر می‌باشد.

 

ویلاهای مستقل

نوع دیگری از ویلا، ویلاهای مستقل هستند که از ۴ سمت خود باز هستند و تمام مساحت زمین و امکانات موجود در آن مربوط به یک ویلا می‌باشد. این ویلاها اصولا دارای استخر‌های اختصاصی هستند و یا امکان داشتن استخر خصوصی را با پرداخت هزینه جدا دارند. همانطور که مشخص است این ویلاها قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای دوقلو دارند.

ویلاهای فلت یا چند طبقه

اگر قصد خرید ویلا در قبرس شمالی را دارید مطمينا به این انتخاب میان ویلاهای تک طبقه یا ویلاهای دوبلکس و تریبلکس فکر کرده‌اید. ویلاهای فلت در اصطلاح به ویلاهای تک طبقه گفته می‌شود که تمامی بخش‌های خانه مانند اتاق خواب‌ها و سرویس‌های بهداشتی در یک طبقه قرار دارند. ساخت ویلاهای دوبلکس در قبرس شمالی عموما به این صورت است که یک اتاق خواب مستر( همراه با سرویس بهداشتی اختصاصی) در طبقه همکف برای پذیرایی از مهمان در نظر گرفته می‌شود و بقیه اتاق خواب‌ها در طبقه بالا قرار دارند و عموما این ویلاها روف تراس با امکانات تفریخی هم خواهند داشت.

قبرس شمالی که در زیبای آرام مدیترانه شرقی واقع شده است، به عنوان یک جواهر پنهان برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری ایده آل هستند، ایستاده است. این منطقه با مناظر فریبنده، میراث فرهنگی غنی، و بازار رو به رشد املاک و مستغلات، خریداران را به جستجو در موقعیت‌های خود دعوت می‌کند. از خط ساحلی لاجوردی که سواحل طلایی را در بر می‌گیرد تا پس زمینه باشکوه کوه های پنج انگشت، قبرس شمالی بوم زیبایی را برای جویندگان ویلا ترسیم می‌کند، جایی که پتانسیل سرمایه گذاری با جذابیت یک سبک زندگی آرام هماهنگ است.

در سال‌های اخیر، قبرس شمالی به عنوان یک مقصد جذاب برای سرمایه گذارانی شده که به دنبال خرید تکه‌ای از بهشت مدیترانه هستند، ظاهر شده است. قیمت‌های سودمند ملک در منطقه، همراه با یک چارچوب قانونی قوی و بازده اجاره امیدوارکننده، فرصتی فریبنده برای کسانی است که به دنبال خانه دوم، مقصد بازنشستگی، یا سرمایه‌گذاری پرسود املاک هستند. از آنجایی که توجه جهان به این منطقه محصور از زیبایی‌های طبیعی جلب شده است، چشم انداز داشتن ویلا در قبرس شمالی، هم سرمایه گذاری مالی مناسب و هم دروازه ای به سوی یک سبک زندگی با آرامش غرق در آفتاب را در بر می‌گیرد.

سرمایه‌گذاری در حوزه املاک همیشه از راه‌های مطمين و همچنین سودآور بوده است که البته قبل از خرید نیاز به رعایت و توجه به فاکتورهایی برای اطمینان بیشتر وجود دارد. تحقیق و انتخاب یک مشاور صادق و با تجربه یکی از این موارد است که اهمیت بسیار زیادی در موفقیت سرمایه‌گذاری شما در این کشور دارد. شرکت اشرفی استیت با بیش از ده سال تجربه و فعالیت در زمینه امور ملکی و مهاجرتی در کشور قبرس شمالی، با داشتن تیم حرفه‌ایی و البته روابط بسیار عالی با شرکت‌های سازنده مطرح می‌تواند در این مسیر راهنمای شما باشد. شرکت اشرفی استیت با آگاهی از پتانسیل مناطق مختلف قبرس شمالی، انواع اسناد و اعتبار آن‌ها در کنار شما برای اید‌آل‌ترین انتخاب کنار شما خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای
30 نوامبر, 2023

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

    قبرس شمالی که رسماً به عنوان جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می‌شود، مجموعه ای از مقررات و رویه‌های خاص خود را برای خرید ملک دارد. خرید ملک در قبرس شمالی تلاشی است که می‌تواند هم فرصت‌ها...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

جشن ها و فستیوال های قبرس شمالی

جشن ها و فستیوال های قبرس شمالی

قبرس شمالی، منطقه‌ایی غنی از تاریخ و میراث فرهنگی دارای روزهای پر جنب و جوش از مراسم و جشنواره‌هاست که بازتابی از گذشته و حال متنوع آن است. از سنت‌های باستانی تا جشن های معاصر مردم قبرس شمالی به...

مشاوره رایگان کلیک کنید