نحوه اجاره خانه قبرس

نحوه اجاره خانه در قبرس

نحوه اجاره خانه قبرس

خانه های اجاره ای در قبرس شمالی دارای تنوع بسیار زیادی است و به توجه به نیاز شما دسته بندی می شود. انواع املاک برای اجاره در قبرس شمالی مانند فروش به واحدهای استدیو (سوئیت)، یک خوابه، دوخوابه، سه خوابه، ویلایی و پنت هاوس ها تقسیم می شوند. همینطور شما می توانیدنحوه اجاره خانه قبرس را انتخاب کنید که در شهرک ها و یا در شهر سکونت داشته باشید.در قبرس شمالی معمولا نحوه اجاره خانه به صورت مبله است.

منظور از ‌مبله‌ بودن وجود مبلمان، لوازم بزرگ آشپزخانه مثل یخچال، ماشین لباسشویی، گاز و فر یا ماکروفر، تخت، تلوزیون، کولرگازی، پرده و … است. در بعضی موارد خانه های اجاره ای با امکانات کامل تری هم پیدا می شوند.اما به صورت عمومی تمام واحد ها دارای این وسایل می باشند.در قبرس شمالی اجاره ی خانه به موقعیت مکانی بستگی دارد. هزینه ی اجاره در شهر ها به نسبت شهرک ها پایین تر است. مثلاً در شهر فاماگوستا قیمت اجاره، پایین تر از شهرک های منطقه ی ساحلی لانگ بیچ اسکله است.

در شهرها به دلیل بافت قدیمی تر املاک قیمت ها پایین تر است.تمام خانه ها دارای شارژ ساختمانی هستند و بسته به شرایط خانه هزینه ی شارژ  متفاوت است. هزینه ی شارژ شامل برق راه پله، برق کنتر، پمپ آب، آسانسور، نظافت و دیگر هزینه های مربوط به ساختمان می باشد. در قرارداد شما قید می شود که هزینه شارژ ساختمان با صاحب خانه خواهد بود و یا مستاجر مکلف به پرداخت آن است.

معمولا در شهرک ها به دلیل وجود امکانات رفاهی بیشتر هزینه شارژ ماهانه بیشتر از خانه های اجاره ای در داخل شهرهای قبرس است. در بعضی مناطق این هزینه به صورت ماهانه پرداخت میشود و در بعضی موارد به صورت سالانه. در شهر معمولاً صاحب خانه ها به صورت سالانه و در همان اول قرارداد این مبلغ را از مستاجر اخذ می نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
10 دسامبر, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

جشن ها و فستیوال های قبرس شمالی

جشن ها و فستیوال های قبرس شمالی

قبرس شمالی، منطقه‌ایی غنی از تاریخ و میراث فرهنگی دارای روزهای پر جنب و جوش از مراسم و جشنواره‌هاست که بازتابی از گذشته و حال متنوع آن است. از سنت‌های باستانی تا جشن های معاصر مردم قبرس شمالی به...

قلعه شهر فاماگوستا

قلعه شهر فاماگوستا

تاریخچه قلعه در فاماگوستا، قبرس شمالی، شگفت انگیز است و چندین قرن را در بر می گیرد. قلعه در فاماگوستا که به عنوان قلعه یا قلعه اتللو نیز شناخته می شود، به دوره لوزینیان در قرن سیزدهم باز می گردد. در...

در مورد قبرس شمالی

در مورد قبرس شمالی

آمیختگی فرهنگی: فرهنگ قبرس شمالی ترکیبی منحصر به فرد از تأثیرات ترکی، قبرسی و عثمانی است. این آمیختگی در جنبه های مختلف زندگی روزمره از جمله زبان، آشپزی و آداب و رسوم مشهود است. فرهنگ مردم قبرس...

مشاوره رایگان کلیک کنید