اطلاعات جامع خودرو در قبرس شمالی

اطلاعات جامع خودرو در قبرس شمالی

در این مقاله قصد داریم با اطلاعات جامع خودرو در قبرس شمالی شما را آشنا کنیم.

خرید خودرو در قبرس شمالی

هزینه خرید خودرو در قبرس شمالی  تقریباً یک سوم ایران است. میتوان گفت که شما با هر مقدار سرمایه ای که در اختیار دارید، میتوانید ماشین مناسبی تهیه کنید. هزینه های بیشتر نیز میتواند شما را صاحب خودروهای لوکس تری کند.

لازم است بدانید که خرید و فروش خودرو در قبرس به ارز رایج و قدرتمند انگلیس، یعنی پوند می باشد.

همانطور که احتمالا میدانید در قبرس شمالی، مسیر تردد برعکس ایران است. این بدان معناست که فرمان خودرو سمت راست، و خیابان سمت چپ است. شما با گذراندن مراحل اخذ گواهینامه و تمرین کردن در مدت کوتاهی میتوانید به رانندگی در قبرس شمالی عادت کنید.


ماشین های پر طرفدار در قبرس شمالی

قیمت ماشین در قبرس نسبت به ترکیه ارزان‌تر است!
ماشین های ژاپنی و آلمانی به خاطر کم استهلاک و کم مصرف بودن انتخاب اول بومی ها یا مهاجرین به قبرس هستند. این ماشین‌ها شروع قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برندها دارند. به طور مثال ماشین‌های ژاپنی از مبلغ ۳ هزار پوند و ماشین های آلمانی از ٧ هزار پوند شروع میشوند.

از کجا ماشین بخرم؟

شما هم میتوانید از سایت‌های مشابه سایت‌های داخلی ماشین انتخاب و خرید کنید و هم میتوانید از نمایشگاه‌های فروش ماشین، ماشین مناسب خود را انتخاب کنید.
ماشین‌ها در قبرس هر سه سال به معاینه فنی نیاز دارند.

جالب است بدانید که خوردگی یا تصادف ماشین‌ها برخلاف ایران تاثیر زیادی در افت قیمت ماشین ندارند. ملاک اصلی در این باره، گیربکس و بخش فنی و موتوری ماشین می‌باشد.

جهت مطالعه مقاله خرید ماشین اینجا کلیک کنید.

بیمه و مالیات ماشین

هزینه بیمه و مالیات ماشین بستگی به حجم موتور و وزن ماشین دارد که سالانه محاسبه و پرداخت میشود. در کل دو نوع بیمه برای ماشین وجود دارد: شخص ثالث و مورد دوم در قبرس به کاسکو معروف هستند.
کاسکو یا فول برای هر ماشینی متفاوت است و نمیتوان هزینه ثابتی را اعلام کرد.

مکانیکی در قبرس

در قبرس معمولا وقتی قطعه‌ای از ماشین خراب می‌شود، آن را تعویض می‌کنند و برخلاف ایران در موارد بسیار کمی قطعات را تعمیر می‌کنند.

کارواش در قبرس

یکی دیگر از اطلاعات جامع خودرو در قبرس شمالی مربوط به هزینه کارواش می باشد. هزینه توشویی و روشویی ماشین در قبرس شمالی در حال حاضر۵۰ لیر ترکیه است.
البته برخی جایگاه های مخصوص وجود دارند که شما خودتان میتوانید ماشینتان را بشویید، به این صورت که شما وارد جایگاه شده و دستگاه را نقدا شارژ میکنید و به میزان شارژی که انجام دادی میتوانید از آب استفاده کنید.

اگر سوالی تو ذهنتون باقی مونده با مشاورین اشرفی استیت تماس تا مشاوره رایگان بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
21 اکتبر, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی با توجه به محبوبیت روزافزون قبرس شمالی و افزایش مهاجران بین‌المللی به این جزیره زیبا مدیترانه‌‌ای بر آن شدیم که با بررسی شرایط موجود و ارائه تصویری روشن از واقعیت از معایب قبرس...

مشاوره رایگان کلیک کنید