هزینه های سفر به قبرس

در این مطلب اختصاصی از وبسایت قبرس‌شمال  قصد داریم کلیه هزینه های سفر به قبرس برای 4 تا 5 روز را به شما ارائه دهیم.

یکی از اصلی ترین هزینه های سفر به قبرس، هزینه پرواز به قبرس است. ورود به قبرس با دو پرواز انجام می‌شود و حدود 3 ساعت وقفه بین این دو پرواز را تجربه خواهید کرد.

برای ورود به قبرس چگونه بلیط تهیه کنم؟!

برای ورود به قبرس باید ابتدا از شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، تبریز و… بلیط هوایپما جهت پرواز به یکی از شهرهای استانبول، آدانا و آنکارا تهیه نمایید.

پس از ورود به ترکیه، از یکی از سه شهر استانبول، آدانا یا آنکارا پرواز دیگری به فرودگاه ارجان قبرس خواهید داشت.

مجموع هزینه بلیط به صورت رفت و برگشت در مجموع حدود ده میلیون تومان خواهد شد اما در ایام ویژه مانند نوروز و سال نو میلادی هزینه ها بیشتر خواهد بود. همینطور در فصل های پرتردد تا حدود 15 میلیون تومان افزایش خواهد داشت.

هزینه های خوراک در قبرس!

هزینه‌های خوراک در قبرس مانند تقریبا مشابه ایران است اما کیفیت بسیار متفاوتی را از ایران تجربه خواهید کرد.

برای مثال هزینه یک ساندویچ در قبرس چیزی حدود 45 تا 50 لیر یا تقریبا 90 هزار تومان است. غذاهای متوسط به بالا حدود 70 لیر یا 130 هزار تومان می‌باشد.

در رستوران‌های شیک و لاکچری قبرس که خوراکی‌های سرد و گرم و انواع نوشیدنی  نیز به همراه غذا سرو می‌شود، که در این صورت هزینه‌ای حدود 350 هزار تومان یا 170 لیر را برای شما در بر خواهد داشت.

هزینه نوشیدنی‌ها در قبرس بسیار ارزان و یک سوم ترکیه است!

حمل و نقل عمومی یا اجاره ماشین؟!

از دیگر هزینه‌هایی که شاید دلتان بخواهد در قبرس صرف کنید، اجاره ماشین پس از ورود به فرودگاه ارجان است و یکی از به صرفه‌ترین و بهترین گزینه‌های حمل و نقل می‌باشد. شما می‌توانید با 300 تا 350 لیر روزانه خودروهایی نظیر نیسان، فورد و هایوندایی اجاره کنید که حداقل باید 3 روز اجاره کنید. اجاره خودرو از این نظر گزینه خوبی می‌باشد که در قبرس اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی به شکل محدود و در زمان‌های مشخصی حضور دارند.

اجاره خودرو در قبرس

پس از انتخاب وسیله نقلیه خود که یا اجاره‌ای است و یا تاکسی، می‌توانید به شهرهایی مانند فاماگوستا، گیرنه و یا لفکوشا سفر کنید. هزینه تاکسی بر اساس فاصله می‌باشد که سفر به این شهرها که چیزی بین 40 تا 45 کیلومتر است، مبلغ حدودی 300 لیر را پرداخت خواهید کرد. البته فاصله فرودگاه ارجان تا شهر لفکوشا 20 کیلومتر می‌باشد که سفر به این شهر هزینه‌ای حدود 200 لیر را برای شما خواهد داشت.

شخصی یا با تور؟!

اگر شما با تور به قبرس سفر کنید، هزینه بسیار مقرون به صرفه‌ای خواهید داشت، برای مثال برای 4 شب و 5 روز می‌توانید بسته به ماه‌های سال مجموعا 20 تا 30 میلیون برای بلیط و هزینه تور که شامل هتل 5 ستاره، صبحانه، ناهار و شام  بپردازید. در نظر داشته باشید که هزینه بلیط رقمی برابر 10 تا 15 میلیون تومان است. پس تور گزینه بسیار مقرون به صرفه‌ای است. البته در نظر داشته باشید که در ایام تعطیل مانند نوروز هزینه تا 40 میلیون تومان هم خواهد رسید.

کسانی که هتل رزرو کرده باشند و بخواهند یک هفته در قبرس زندگی کنند، با 3 هزار لیر می‌توانند سفر خوبی را تجربه کنند و شهرهای مختلف را بازدید کنند.

در نوروز کنسرت‌های بسیاری نیز در قبرس برگزار می‌شود که هتل های برگزارکننده به صورت نامحدود خوراکی‌های سرد و گرم و انواع نوشیدنی به صورت رایگان ارائه می‌کنند. بلیط های کنسرت از 30 دلار آغاز و میزهای VIP 6 نفره چیزی حدود 1000 دلار برای شش نفر خواهد بود. البته این هزینه‌ها برای خوانندگان ایرانی خارج از ایران است.

در مورد خوانندگان ایرانی داخل کشور، هزینه کنسرت‌ها به صورت لیر خواهد بود و چیزی حدود 150 تا 200 لیر خواهد بود که بسیار کمتر است.

برای جمع بندی اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید، تورها یکی از گزینه های مناسب هستند که می‌توانید ایام غیر نوروز و سال نو میلادی را انتخاب نمایید که هزینه‌های معمول را تجربه کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
27 مارس, 2022

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

هتل های قبرس شمالی

هتل های قبرس شمالی

هتل های قبرس شمالی قبرس شمالی سرزمین رویایی و خوش آب و هوا مملو از زیبایی های بی پایان است. این حزیره زیبا یکی از مقاصد گردشگری توریست های جهان می باشد. و سالانه گردشگران بسیاری را از تقاط مختلف...

راه های سفر به قبرس شمالی

راه های سفر به قبرس شمالی

قبرس شمالی یا kuzey kıbrıs türk cumhurıyetı (KKTC) سومین جزیره دریای مدیترانه است که به عنوان مروارید مدیترانه شناخته می شود این کشور به دلیل آب و هوای معتدل و مدیترانه ایی و سواحل متعدد و بی نظیر...

شهرهای دیدنی قبرس شمالی

شهرهای دیدنی قبرس شمالی

نیکوزیا (لفکوشا) یکی از شهرهای دیدنی قبرس شمالی نیکوزیا نام دارد. تنها شهری که با نواری سبز رنگ در قسمت شمالی و جنوبی جدا شده. این شهر به عنوان پایتخت هر دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی می باشد. این...

مشاوره رایگان کلیک کنید