روش ورود به قبرس شمالی

روش ورود به قبرس شمالی

روش ورود به کشور قبرس شمالی کمی متفاوت تر و آسان تر از مسافرت به دیگر کشورهاست. بد نیست بدانید که کلیه سفرها به قبرس شمالی از طریق مرزهای هوایی-دریایی ترکیه انجام می‌پذیرید. در این پست راه های ورود به قبرس شمالی را مرور خواهیم کرد.

 

  • سفر هوایی: یکی از اصلی ترین راه های ورود به قبرس شمالی از طریق سفر هوایی می‌باشد. روزانه تعداد زیادی مسافر از طریق پرواز از ترکیه وارد کشور قبرس شمالی (فرودگاه ارجان) می شوند. شما می توانید از شهرهای آنکارا، استانبول، آنتالیا، ازمیر، آدانا، قاضی آنتپ و دیار بکر به فرودگاه ارجان پرواز داشته باشید. لازم بذکر است که تنها خطوط هوایی کشور ترکیه به قبرس شمالی پرواز دارند. البته در صورتیکه از هر یک از کشورهای اروپایی عازم قبرس شمالی هستید، می توانید از طریق فرودگاه لارناکا (قبرس جنوب) وارد جزیره شوید. سپس از طریق مرز زمینی وارد خاک قبرس شمالی شوید.

 

  • سفر دریایی: یکی از راه های ورود به قبرس شمالی در صورتیکه قصد سفر از طریق دریای مدیترانه به سمت قبرس شمالی دارید می توانید از طریق بنادر مرسین و آنتالیا با کشتی به سمت بندر فاماگوستا و یا بندر گیرنه سفر نمایید.
درباره خرید ماشین در قبرس شمالی بخوانید >> اینجا کلیک کنید
  • روش ورود به قبرس شمالی از راه سفر زمینی: شما می توانید از راههای زمینی خود را به یکی از بنادر مرسین و آنتالیا در کشور ترکیه برسانید و از آنجا با کشتی عازم قبرس شمالی شوید. برخی از دانشجوها از طریق مرزهای زمینی و با خودرو شخصی خود را به یکی از این بنادر می رسانند. سپس خودرو خود را با کشتی وارد قبرس شمالی می نمایند. به یاد داشته باشید داشتن گواهی نامه بین المللی و سپس اخذ گواهی نامه رانندگی در قبرس شمالی الزامیست. همچنین انجام امور بیمه خودرو در قبرس شمالی الزامی می باشد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای
13 ژوئن, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

شبه جزیره کارپاز

شبه جزیره کارپاس (به یونانی: Καρπασία؛ به ترکی: Karpaz)، همچنین به نام های کارپاس، کارپاز یا کارپاسیا نیز شناخته می شود، شبه جزیره ای طولانی و انگشت مانند با مساحت ۸۹۸ کیلومتر مربع است که یکی از...

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا همچنین به عنوان لفکوشا شناخته می شود، پایتخت قبرس شمالی است و دارای اهمیت تاریخی، فرهنگی و سیاسی زیادی است. لفکوشا که در مرکز جزیره واقع شده است به عنوان مرکز اداری، اقتصادی و فرهنگی منطقه...

مشاوره رایگان کلیک کنید