رستوران های شهر فاماگوستا

رستوران های شهر فاماگوستا

معرفی رستوران ها در شهر فاماگوستا

 

برای معرفی رستوران های شعر فاماگوستا مطالبی را اماده کرده ایم. درمهاجرت باید پذیرای هر گونه تغییرات از قبیل آداب و رسوم، خوراک و پوشش و…. بود. یکی از اصلی ترین تغییرات سبک و سلیقه ی خوراک است، قطعا یکسری تغییرات خواهد بود. یکسری کمبودها را لمس خواهید کرد.

اما با عادت به جایگزین‌ها، این مساله به راحتی قابل حل شدن است.
درقبرس شمالی یک سری خوراکی ها مانند زعفران وجود دارد اما گران است. لپه، لیمو عمانی، کشک،رشته آشی، لواشک، آلوچه ها، انجیر خشک، نبات شاخه ای، زرشک، شنبلیله، اسپند، عرق نعنا، البته اکثر عرقیجات را ندارند. پفک در قبرس شمالی پیدا نمیشود.

این اقلامی که نامبرده شد ما ایرانی ها علاقه داریم البته با نبود اینها گرسنه نخواهیم ماند. اما هدف اطلاع رسانی بود. در عوض تعداد زیادی کافه، رستوران، رستوران بار است که خیلی غذا و نوشیدنی های جدیدی را میتوانید تجربه کنید.

یکی از کافه-رستوران ها به نام اکور است که علاوه بر غذاها و نوشیدنی های خوشمزه نان،دسر، کیک، فینگر فودهای لذیذی هم تازه تازه پخت میکند، اکور کافه رستورانِ چند شعبه ایست و به طور 24 ساعته سفارش میگیرد.

از بین نان‌ها یک نان عربی معروف است که باب میل ما ایرانی هاست. اگر از مارکت تهیه کنید 11 لیر ولی اگر از اکور بخرید 7 لیر میباشد.
یکی دیگر از رستوران بارهای معروف و پر طرفدار تو شهر گازی ماگوسا زاگاتو است که غذاهای لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه ای سرو میکند، گازاتو برای گذراندن آخر هفته های شاد مکان مناسبی میباشد.

چون برای مناسبت ها و آخر هفته ها برنامه های جذابی مثل موسیقی زنده و رقصنده دارد.
یکی دیگه از رستوران های زنجیره ای که تو ماگوستا هم شعبه داره کالیفورین است. رستوران کالیفورین علاوه بر فاماگوستا در لفکوشا و گیرنه شعبه های بزرگ و شکیل دارد.
یکی دیگر از رستوران های زنجیره معروف در قبرس شمالی الیت میباشد. الیت در شهرهای ماگوسا، لفکوشا و 2 شعبه در گیرنه مشغول به ارائه خدمات رستورانی می‌باشند.
در همه رستوران هایی که تا اینجا به انها اشاره شد فضای مسقف و فضای باز برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

رستوران ارمغان دونر که به رستوران دانشجویی معروف است. چرا!!؟؟

چون قیمت این رستوران نسبت به رستوران‌های دیگر پایین تر است.
معمولا رستوران‌ها ارسال به درب منزل هم دارند.

رستوران های شهر فاماگوستا در هر منطقه و محله ای وجود دارند.رستوران، فست فود و یا کافه های زیادی در فاماگوستا وجود دارد. بعضی ها موسیقی زنده هم اجرا میکنند.

شما می توانید اوقات خوشی را رقم بزنید.
ولی رستوران یا کافه های ساحلی معمولا جزء انتخاب های اول ایرانی هاست.
شما با استفاده از اپلیکیشن
feedme به طور شبانه روزی و آنلاین می توانید غذای خود را سفارش و میل کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
10 ژانویه, 2022

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا همچنین به عنوان لفکوشا شناخته می شود، پایتخت قبرس شمالی است و دارای اهمیت تاریخی، فرهنگی و سیاسی زیادی است. لفکوشا که در مرکز جزیره واقع شده است به عنوان مرکز اداری، اقتصادی و فرهنگی منطقه...

هزینه چهار روز سفر به قبرس

هزینه چهار روز سفر به قبرس

قبرس شمالی جزیره ایی بسیار زیبا با طبیعت بمر و سواحل شنی متعدد در شرق دریای مدیترانه مقصد بسیاری از گردشگران و توریست ها در تمامی فصول سال می باشد. قبرس شمالی شامل شهرهای نیکوزیا ، فاماگوستا ، گیرنه...

هتل های قبرس شمالی

هتل های قبرس شمالی

هتل های قبرس شمالی قبرس شمالی سرزمین رویایی و خوش آب و هوا مملو از زیبایی های بی پایان است. این حزیره زیبا یکی از مقاصد گردشگری توریست های جهان می باشد. و سالانه گردشگران بسیاری را از تقاط مختلف...

مشاوره رایگان کلیک کنید