امنیت بی نظیر کشور قبرس شمالی

 

 

قبرس شمالی پنجمین جزیره امن دنیا، مطمینا اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در مرحله تحقیق در رابطه با قبرس شمالی هستید این جمله را بارها از افراد مختلف شنیده اید. شاید در ابتدا این کلمات برایتان جنبه تبلیغاتی داشته باشند اما به راستی قبرس شمالی کشور امنیت است. فرقی ندارد شما به تنهایی یا به همراه  خانواده در این کشور زندگی می‌کنید حس امنیت محیط در هر صورت مهم و خوشایند است. احساس امنیت به طور کلی یکی از معیارهای مهم در افراد برای انتخاب مقصد مهاجرتشان می‌باشد. متاسفانه در بسیاری از کشورها حتی کشورهای مطرح و پیشرفته به دلایل مختلف این حس امنیت  وجود ندارد. قبرس شمالی با کمترین آمار جرم و جنایت و با داشتن ۷۵٪ شاخص امنیت جز کشورهای پرطرفدار در این زمینه است.

در این کشور بسیاری از فاکتورها که با عث ایجاد فضایی ناامن برای ساکنین می‌شود ممنوع است. برای مثال شما در این کشور کودک کار، زباله گرد و تکدی‌گر نمی‌بینید و همه اینها به نوعی ممنوع و جرم هستند.

امنیت خیابان‌های این کشور محدود به ساعات خاصی نیست و  در اولین ساعات روز و یا دیرترین ساعات شب می‌توان بدون دلهره و مشکلی در خیابان‌ها قدم زد. از سوی دیگر آلودگی‌های صوتی، هرج و مرج و شلوغی، بیطرفی سیاسی این کشور و عدم درگیری سیاسی این کشور با دیگر کشورها باعث ایجاد امنیت و روند آرام زندگی برای ساکنان شده است. تمامی این موارد باعث شده تا کشور قبرس شمالی در صدر جدول امنیت قرار گیرد. تا جایی که برای خارج شدن از منزل نیاز به قفل کردن درها وجود ندارد. و یا نیازی نیست حتما شیشه‌های ماشین‌ها را بسته درها را قفل کنید، حتی می‌توان گفت پایین بودن شیشه‌های ماشین‌ها موضوعی طبیعی در این کشور است.

تعریف دیگری از امنیت در رابطه با امنیت و آزادی اجتماعی می‌باشد. در این رابطه هم می‌توان قبرس شمالی را کشوری امن نامید. در این کشور فرقی ندارد شما از چه دین و فرقه‌ایی هستید آزادانه اجازه رندگی در کنار دیگران را دارید. در خیابان‌های قبرس شمالی بارها و کازینوهای مختلف رویت می‌شود و همانطور هم مساجد، کلیساها و مکان‌های مذهبی وجود دارد. پوشش شما از انتخابات شماست و کسی در اینباره اجازه اظهار نظر ندارد.

این حس امنیت به کودکان اجازه می‌دهد به راحتی با همسالان خود بازی و فعالیت کنند، به بانوان اجازه تردد، کار و فاعلیت در هر صنف و ساعتی را می‌دهد. تمامی این‌ها باعث آرامش افراد است و باعث می‌شود افراد تمامی انرژی خود را صرف پیشرفت و دستیابی به اهداف خود کنند.

 

مهاجرت به قبرس مناسب چه کسانی است؟

 

اگر به عنوان دختری تنها به دنبال مقصدی برای ادامه تحصیل و یا زندگی هستید یکی از بهترین گزینه‌ها، قطعا قبرس شمالی است. امنیت و آزادی این کشور را به موردی مناسب برای شما تبدیل کرده است. شما می‌توانید به تنهایی زندگی کرده و در تمامی فعالیت‌های اجتماعی که علاقه‌مند هستید شرکت کنید. پوشش شما با توجه به انتخاب شما انجام می‌شود و براساس آن قضاوت نمی‌شوید.

در پی امارها و تحقیقات انجام شده قبرس شمالی یکی از بهترین کشورها برای گذراندن دوران بازنشستگی افراد اعلام شده است و در رتبه چهارم قرار دارد. یکی از دلایل مهم این امر امنیت و آرامش این کشور است. در کنار آن سواحل زیبا و مناظر طبیعی و بکر برای ایجاد آرامش کمک کننده خواهد بود. هوای پاک و به دور از آلودگی یکی دیگر از موارد برای انتخاب این کشور در دوران بازنشستگی می‌باشد. هزینه‌های درمانی رایگان با داشتن اقامت قبرس شمالی تیز یک موضوع مهم و کمک کننده برای سالمندان و بازنشستگان می‌باشد. بنابراین، انتخاب قبرس شمالی برای بازنشستگی می تواند چندین مزیت داشته باشد. این منطقه دارای آب و هوای مدیترانه‌ای با زمستان‌های معتدل و تابستان‌های گرم است که محیطی دلپذیر را برای بازنشستگان فراهم می‌کند. علاوه بر این، هزینه زندگی به طور کلی در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپای غربی کمتر است. قبرس شمالی دارای مناظر زیبا، مکان‌های تاریخی و فرهنگ متنوعی است که به بازنشستگان فرصت‌هایی برای کاوش و اوقات فراغت می‌دهد. بازار املاک و مستغلات نسبتاً مقرون به صرفه ممکن است برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در ملک برای دوران بازنشستگی خود هستند  نیز جذاب باشد.

قبرس شمالی یک گزینه ایده آل برای زندگی خانوادگی است. شما به عنوان یک خانواده با داشتن اقامت قبرس شمالی از مزایای زندگی در این کشور بهره‌مند هستید. دغدغه تحصیل فرزندان یکی از مشغولیات خانواده‌ها در این کشور از بین می‌رود، زیرا فرزند شما امکان ادامه تحصیل به صورت رایگان را در این کشور دارد.

 

شرکت اشرفی استیت برای شما عزیزان که قصد مهاجرت یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، انوع مختلف خدمات با توجه به نیازتان را در نظر گرفته است که شما می‌توانید از این خدمات به راحتی بهره مند شوید. و یا اینکه سوالات خود را با ما درمیان بگذارید و از مشاوره رایگان ما توسط مشاورین حرفه‌ایی استفاده کنید. این خدمات عبارت اند از ؛ خرید ملک، مهاجرت، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خدمات امور تحصیلی و ویزای کار. مشاوران ما در تمامی این موارد پاسخگوی شما هموطنان عزیز هستند.

سوالات متداول

آیا زندگی در قبرس برای یک خانم تنها مناسب است؟

پاسخ به این سوال مثبت است این کشور با آمار بالای امنیت گزینه مناسبی برای بانوان است.

آمار جرم و جنایت در قبرس شمالی چگونه است؟

این آمار در این کشور در پایین‌ترین حد می‌باشد و کمتر از ۵ درصد است.

آیا قبرس شمالی را برای زندگی در دوران بازنشستگی پیشنهاد می‌کنید؟

به طور قطع بله، امنیت و آرامش، سواحل و طبیعت بکر، هوای پاکیزه و امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان بخشی از مزایای زندگی در این کشور برای بازنشستگان است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
23 ژانویه, 2024

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

دانشگاه مورد تایید در ایران

دانشگاه مورد تایید در ایران

دانشگاه مورد تایید در ایران دانشگاه خاور نزدیک (NEU) در قبرس شمالی به لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت، علوم و آموزش پزشکی ایران اضافه شد. بر طبق قانون جدید در این رابطه، دانشجویان برای...

قانون جدید شروع تحصیل در مدارس دولتی قبرس شمالی

پیش نیاز ثبت نام مدارس دولتی، دانش زبان ترکی قانون جدید شروع تحصیل در مدارس دولتی قبرس شمالی یکی از مزایای دریافت اقامت قبرس شمالی امکان تحصیل رایگان تا مقطع دانشگاه در مدارس دولتی این کشور می‌باشد....

۵ منطقه مقرون به صرفه برای سرمایه گذاری و خرید ملک در سال ۲۰۲۴ از نگاه مجله فوربز

به نقل از مجله فوربز در حال حاضر کشور آمریکا در پرچالش ترین زمان خود در ۱۳ سال گذشته از نظر رکود بازار املاک، به دلیل افزایش قیمت روزافزون آن می‌باشد. بنابراین در این مقاله مجله فوربز مقایسه ایی...

مشاوره رایگان کلیک کنید