ویزای کار قبرس شمالی

ویزای کار قبرس شمالی

قوانین ویزای این کشور تا حد زیادی همچون قوانین اخذ ویزای ترکیه است. مهم‌ترین مدرک برای اخذ ویزای کار قبرس شمالی داشتن مجوز اولیه کار است. فرایند اخذ این مجوز برای کار در قبرس شمالی دو طرفه‌ است و کارفرمای قبرسی در صدور آن نقش اساسی دارد.

نکات مهم قبل از اخذ ویزای کار قبرس

درست مانند هر جای دیگری در جهان، گرفتن مجوز کار قبرس شمالی مشمول برخی محدودیت‌ها و الزامات است. ۵ نکته کلیدی در این رابطه وجود دارد که بهتر است پیش از اقدام برای اخذ ویزای کار قبرس شمالی آن را بدانید:

خارجیانی که مایل به کار در قبرس هستند باید دارای پاسپورت معتبر باشند و ویزای قبرس شمالی دریافت کنند.
مهاجران غیر قانونی و افرادی که از ورود به کشور قبرس منع شده‌اند نمی‌توانند برای اخذ مجوز کار اقدام کنند.
باید قبل از ورود به قبرس، مجوز اولیه کار را دریافت کنید. این مجوز باید قبل از ورود به قبرس و از طریق محل کار شما در قبرس صادر شود.
مجوز کاری که دریافت می‌کنید فقط برای کار در محلی که در مجوز ذکر شده معتبر است. به این معنی که امکان کار در سایر مراکز و موسسات قبرس وجود ندارد و به نوعی غیرقانونی محسوب می‌شود.
هر کدام از مشاغل شرایط ویژه‌ای برای اخذ مجوز کار دارند قبل از اقدام برای دریافت ویزای کار حتما از طریق وب سایت وزارت کار قبرس شمالی اطلاعات لازم را کسب کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

مدارک لازم برای کار در قبرس

اتباع خارجی برای کار در قبرس شمالی به سه مدرک اصلی نیاز دارند این سه مدرک عبارت‌اند از:

  • ویزای کار قبرس شمالی؛ این مدرک به اتباع خارجی اجازه ورود به قبرس شمالی برای انجام کار را می‌دهد.
  • مجوز اولیه کار؛ دارنده این مجوز اجازه کار در قبرس شمالی را خواهد داشت.
  • اجازه اقامت؛ خارجیانی که می‌خواهند در جمهوری ترک قبرس شمالی برای بیش از مدت اعطا شده توسط ویزا یا بیش از نود روز اقامت داشته باشند. باید اجازه اقامت دریافت کنند. مگر اینکه از نظر قانونی به آن‌ها اجازه داده شده باشد که بدون دریافت اجازه اقامت، در قبرس اقامت داشته باشند.

تفاوت ویزای کار و مجوز کار در قبرس

مانند هر کشور دیگری، قبرس دارای انواع ویزا برای اتباع خارجی است که قصد سفر به داخل مرزهای قبرس شمالی را دارند. یکی از این ویزاها، ویزای کار است. ویزای کار به خارجی‌ها اجازه می‌دهد تا به هدف انجام کار وارد قبرس شوند اما ویزای کار به تنهایی به اتباع خارجی اجازه کار در قبرس شمالی را نمی‌دهد بلکه افراد باید در این کشور مجوز کار دریافت کنند تا بتوانند مشغول به کار شوند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
6 فوریه, 2023

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

جشن ها و فستیوال های قبرس شمالی

جشن ها و فستیوال های قبرس شمالی

قبرس شمالی، منطقه‌ایی غنی از تاریخ و میراث فرهنگی دارای روزهای پر جنب و جوش از مراسم و جشنواره‌هاست که بازتابی از گذشته و حال متنوع آن است. از سنت‌های باستانی تا جشن های معاصر مردم قبرس شمالی به...

قلعه شهر فاماگوستا

قلعه شهر فاماگوستا

تاریخچه قلعه در فاماگوستا، قبرس شمالی، شگفت انگیز است و چندین قرن را در بر می گیرد. قلعه در فاماگوستا که به عنوان قلعه یا قلعه اتللو نیز شناخته می شود، به دوره لوزینیان در قرن سیزدهم باز می گردد. در...

در مورد قبرس شمالی

در مورد قبرس شمالی

آمیختگی فرهنگی: فرهنگ قبرس شمالی ترکیبی منحصر به فرد از تأثیرات ترکی، قبرسی و عثمانی است. این آمیختگی در جنبه های مختلف زندگی روزمره از جمله زبان، آشپزی و آداب و رسوم مشهود است. فرهنگ مردم قبرس...

مشاوره رایگان کلیک کنید