همه چیز درباره شهر گیرنه

شهر گیرنه قبرس شمالی

با شهر گیرنه, یکی از شهرهای بزرگ و مهم قبرس شمالی بیشتر آشنا شیم!
یکی از واجبات مهاجرت آشنایی هر چه بیشتر در مورد کشور مقصد میباشد.
داشتن اطلاعاتی همچون جغرافیای کشور، فرهنگ و زبان، آداب و رسوم، قوانین، شرایط اقلیمی و خوراک، مهاجرت آسان‌تری را رقم خواهد زد.
کمپانی اشرفی استیت با ارائه اطلاعات مکفی در مورد قبرس شمالی به تصمیم گیری و شناخت شما کمک میکند.
با دنبال کردن صفحه اينستاگرامی که به صورت ویدئو و وب سایت به صورت بلاگ اطلاعات خود را در مورد قبرس شمالی بیشتر و به روز کنید.

تاریخچه شهر گیرنه

در قبرس شمالی ، تاریخ و مدرنیته با یکدیگر گره خورده اند و در کنار یکدیگر وجود دارند.
سه شهر بزرگ و مهم قبرس شمالی؛ لفکوشا، گیرنه و فاماگوستا می باشد.

شهر گیرنه

نام ترکی این شهر Girne به معنی راه ورود میباشد که در زمانهای گذشته واقعا راه اصلی ورود و خروج بود.

از جذابیت های گیرنه می توان به بندر باستانی،قلعه ١۴٠٠ ساله، نور آرایی های بندر،
خیابان‌های سنگفرش شده سنتی، فروشگاه‌های صنایع دستی، رستوران های مدرن و سنتی، مراکز خرید و نمایندگی های برندهای مختلف و همچنین طبیعت زیبا و بکر این منطقه اشاره کرد.
بسیاری از مهاجران ، عمدتا بریتانیایی ، این شهر را برای اقامت دائم خود انتخاب می کنند. شهر گیرنه دارای زیرساخت های توسعه یافته ، سیستم حمل و نقل عمومی و خصوصی، و همچنین شرکت های مختلف اجاره اتومبیل ، سیستم جاده مناسب ، تعداد زیادی بیمارستان ، دانشگاه ، مدرسه و کودکستان است.
گیرنه واقع در شمالِ، کشور قبرس شمالی، یک شهر توریستی و گردشگری زیبا ست ، بخشی از آن به دلیل موقعیت ساحلی است که می توانید از هر نقطه از شهر مناظر دریای مدیترانه را تماشا کنید و لذت ببرید.
شهر گیرنه در نگاه اول بسیار زیباست است و اکنون می دانید که چرا بسیاری از مسافران تعطیلات و مهاجران این شهر خاص را انتخاب می کنند؟
مناظر زیبا ، زیرساخت های مناسب ، نزدیک به مغازه ها ، رستوران ها ، بارها ، اماکن تفریحی و اماکن تاریخی باشکوه. علاوه بر این ، شهر گیرنه همچنین میزبان جشنواره های مختلف محلی و بین المللی ، نمایش های تئاتر و حتی نوازندگان بین المللی است که به طور منظم در ماه ژوئن ، اما در تمام طول سال در گیرنه کنسرت برگزار می کند.
تمام موارد ذکر شده باعث شدتا گیرنه قلب گردشگری و شهر تعطیلات و تفریحات لقب بگیرد.
به دلیل وجود هتل های 5ستاره و لوکس، کازینوهاش بسیار مجلل سالانه نظر هزاران توریست را به خود جلب می‌نماید.

زندگی در گیرنه بسیار لوکس، متفاوت و البته کمی هم پرهزینه میباشد
اگر عاشق غذا و فرهنگ های ملل مختلف، بوتیک های مملو از البسه درجه یک ترک هستی گیرنه انتخاب اول شما خواهد بود. بندرشهر گیرنه زیبا ترین بندر است که در یک طرف آن راهی فوق العاده به فانوس دریایی وجود دارد و در طرف دیگر بارها و رستوران های معتبری در ساحل دریا وجود دارد

تحصیل در گیرنه

در گیرنه امکانات آموزشی با کیفیت بسیار بالا برای آموزش عالی ساکنین و مهاجرین ارائه می شود.
دانشگاه امریکایی گیرنه قبرس به عنوان موسسه غیر انتفاعی مستقل تاسیس شد که از زمان استقرار با تمرکز و تکیه بر سبک سیستم آموزش عالی آمریکایی محیط مناسبی را برای دانشجویان دانشگاه گیرنه قبرس و زبان آموزان در دانشگاه امریکایی گیرنه قبرس فراهم آورده است . دانشگاه امریکایی شهر گیرنه قبرس برای دسترسی به چشم انداز و اهداف خود با استفاده از طیف گسترده ای از استراتژی ترویج انواع روش های آموزشی و با ارائه کمک هزینه ی تحصیلی سعی در تشویق دانشجویان برای ایجاد محیط رقابتی بین دانشجویان در دانشگاه گیرنه قبرس کرده است .
دانشگاه امریکایی گیرنه قبرس در حال حاضر در ۸ دانشکده، ۲ انستیتو و ۳ مدرسه تحصیلات عالیه بیش از ۷۵۰۰ دانشجو دارد. همان طور که در قوانین آمده است، دانشجویان مجاز به کار پاره وقت ۲۰ ساعت در هفته می باشند
در گیرنه علاوه بر امکانات تفریحی، امکانات معیشتی نیز فراهم است.
اما همانطور که پیش تر اشاره شد، زندگی در شهر زیبای گیرنه لوکس ولی پرهزینه می باشد. پس برای عزیزانی که بودجه محدودی در مهاجرت دارند پیشنهاد نمی‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
18 نوامبر, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا همچنین به عنوان لفکوشا شناخته می شود، پایتخت قبرس شمالی است و دارای اهمیت تاریخی، فرهنگی و سیاسی زیادی است. لفکوشا که در مرکز جزیره واقع شده است به عنوان مرکز اداری، اقتصادی و فرهنگی منطقه...

فرودگاه های قبرس شمالی

فرودگاه های قبرس شمالی

فرودگاه قدیم قبرس شمالی فرودگاه بین المللی ارجان در زبان محلی Ercan Uluslararasi Havalimanı در فاصله ۱۳ کیلومتری از شهر نیکوزیا (لفکوشا) و ۴۰ کیلومتری شهر فاماگوستا ( ماگوسا ) قرار دارد این فرودگاه...

تفاوت سرمایه گذاری در قبرس شمالی و ترکیه

تفاوت سرمایه گذاری در قبرس شمالی و ترکیه

با توجه به آب و هوای مدیترانه ایی و نزدیک بودن به ایران هر دو کشور ترکیه و قبرس شمالی از مقاصد مورد استقبال سرمایه گذاران ایرانی می باشند و البته افراد زیادی مردد در انتخاب میان این دو کشور هستند در...

مشاوره رایگان کلیک کنید