هزینه تحصیل در قبرس شمالی

تحصیل در قبرس شمالی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل مهم در زمینه ی تحصیل در قبرس شمالی و دیگر کشورها هزینه مهاجرت تحصیلی و دیگر هزینه های مرتبط به تحصیل است.
به طور خلاصه، هزینه تحصیل درقبرس شمالی و مقطع کارشناسی بین ۲۵۰۰ دلار الی ۳۰۰۰ دلار برای هر ترم می باشد.
برای رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی بین ۴۰۰۰-۱۰۰۰۰ دلار برای هر ترم می باشد.

دانشگاه EMU

دانشگاه EMU

هزینه تحصیل در قبرس شمالی برای مقاطع تحصیل کارشناسی ارشد و دکترا برای هر درس 240 الی 500 یورو می باشد. این موضوع را باید در نظر داشت که با توجه به دانشگاه مورد نظر و با توجه به بورسیه های ۵۰ الی ۱۰۰ درصد این هزینه ها کاهش می یابد.

به طور مثال دانشگاه CIU  دانشگاه بین المللی قبرس، با توجه به شرایط کویید ۱۹ ،هزینه های دوره کارشناسی به ۱۵۰۰ یورو برای هر ترم کاهش می‌یابد.

دوره کارشناسی ارشد 240 یورو برای هر درس(معادل 1700 یورو برای کل دوره) و رشته های پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی به ۴۸۰۰ یورو کاهش می‌یابد.

هزینه های روزمره‌ی جاری برای دانشجویان قبرس شمالی به صورت میانگین ماهی ۴۰۰ دلار است که شامل هزینه خورد و خوراک و ایاب و ذهاب می باشد.

جهت دریافت مشاوره و اطلاع از جزئیات به روز، از طریق راه های اتباطی باما تماس حاصل فرمایید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
4 مارس, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های قبرس، باید به این نکته توجه کنید که کشور قبرس به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم شده است و قبرس شمالی تحت نظر ترکیه و قبرس جنوبی تحت نظر یونان قرار دارد. در...

قبرس شمالی بهتر است یا جنوبی ؟

قبرس شمالی بهتر است یا جنوبی ؟

قبرس یکی از کشور هایی است که اخیرا به دلیل آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد مورد توجه توریست ها و مهاجران قرار گرفته است. با این حال معمولا این سوال و تردید در ذهن تمام افرادی که قصد سفر و...

تحصیلات در قبرس شمالی

تحصیلات در قبرس شمالی

تحصیلات در قبرس آیا برای شروع یا ادامه تحصیلات در قبرس شمالی به دنبال جایی مناسب و دانشگاهی خوب می گردید؟ قبرس شمالی ۸ دانشگاه بین المللی و بیش از ۴۰ هزار دانشجو دارد که از نقاط مختلف دنیا به این...

مشاوره رایگان کلیک کنید