نحوه اجاره روزانه خودرو در قبرس

نحوه اجاره روزانه خودرو در قبرس

در مورد نحوه اجاره خودرو در قبرس جالب است بدانید که در قبرس هزینه کرایه تاکسی تقریبا زیاد است.
زمانی که شما در یک روز چند جا کار اداری داشته باشید بهتر است که ماشین کرایه  بگیرید که هم کامل در اختیار شماست و جابجایی راحت تر است و هم مقرون به صرفه میباشد.
زمانی که ماشین کرایه می کنید بدون محدودیت کیلومتری فقط با پرداخت هزینه بنزین و مبلغ مشخص روزانه راحت میتوانید کارهای خود را انجام بدهید. اگر بخواهید از تاکسی استفاده کنید هزینه خیلی بیشتری را باید بپردازید.

شرایط اجاره ماشین در قبرس شمالی

اولین شرط این است که شما باید پاسپورت و گواهینامه (بین المللی یا گواهینامه قبرسی) را همراه خود داشته باشید، حداقل تعداد روزی که باید ماشین را اجاره کنید۳ روز است شاید هم کمتر از ۳ روز ماشین اجاره بدهند ولی هزینه بیشتری از شما بگیرند.
هزینه کرایه ماشین بستگی به فصل و نوع ماشین دارد. اگر در فصل پرتردد و شلوغ باشد به طبع گران تر از فصل سرما و خلوتی قبرس است.
در فصل های سیزن پیدا کردن ماشین اجاره ای مخصوصا برای آخر هفته ها سخت تر میباشد.
زمانی که شما برای اجاره ماشین میروید بین شما و شخص اجاره دهنده قراردادی نوشته میشود که چندین مورد داخل ان ذکر میشود.

مثل: ماشین خوردگی یا تصادفی دارد یا نه، ماشین سالم تحویل شما داده میشود چه تاریخی تحویل می گیرید با چه مقدار حجم بنزین، ماشین را به شما تحویل میدهند چون با همان حجم هم باید ماشین را برگردانید.

>> جهت مطالعه مقاله اطلاعات جامع خرید خودرو در قبرس شمالی اینجا کلیک کنید.

یک مورد جالب دیگر درباره نحوه اجاره روزانه خودرو در قبرس اینکه شما ماشین را برای 2 نفر هم میتوانید اجاره کنید. فقط موقع قرارداد باید دو عدد گواهینامه و صاحب گواهینامه با پاسپورت حضور داشته باشند. اگر برای تعداد روز های بیشتر ماشین اجاره کنید تخفیف جزئی به شما داده میشود.
پلاک ماشینهای اجاره ای در قبرس قرمز رنگ هستند.
زمانی که ماشین دست شماست و دچار تصادف میشود تمام هزینه‌ها را خود شما می بایست پرداخت کنید.
اکثر بومی های قبرس هم اگر خودشان وسیله شخصی‌ نداشته باشند برای انجام امور روزمره یا تفریحاتشان ماشین کرایه می کنند.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای
24 اکتبر, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی با توجه به محبوبیت روزافزون قبرس شمالی و افزایش مهاجران بین‌المللی به این جزیره زیبا مدیترانه‌‌ای بر آن شدیم که با بررسی شرایط موجود و ارائه تصویری روشن از واقعیت از معایب قبرس...

مشاوره رایگان کلیک کنید