آخرین وضعیت واکسن در قبرس شمالی

آخرین وضعیت واکسن در قبرس شمالی

آخرین وضعیت واکسن در قبرس شمالی به شرح زیر می‌باشد:

آخرین وضعیت واکسن در قبرس شمالی با سرعت در حال رشد و واکسیناسیون همه افراد می‌باشد.

واکسن آسترازنکا بدون وقت قبلی و به صورت رایگان به افراد بالای 35 سال و به تزریق می‌شود.

واکسن جانسون بدون وقت قبلی و به صورت رایگان به افراد بالای 20 سال تزریق می‌شود.

واکسن سینواک با ثبت نام قبلی و بر اساس سن.

واکسن فایزر برای بیماران خاص.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسن آسترازنکا اینجا کلیک کنید.

واکسن فایزر:

واکسن کووید-۱۹ فایزر–بیوان‌تک (به انگلیسی: Pfizer–BioNTech COVID-19 vaccine) با کد BNT162b2 است. این واکسن که بیشتر به‌عنوان واکسن کووید-۱۹ فایزر شناخته می‌شود، یک واکسن جهت پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ است. این واکسن توسط شرکت آلمانی بیوان‌تک توسعه داده شده و توسط شرکت آمریکایی فایزر با نام تجاری Comirnaty تولید و توزیع شده‌است. همچنین با همکاری و مشارکت شرکت بیوان‌تک و شرکت چینی داروسازی فوسان، با نام واکسن کووید-۱۹ فوسان–بیوان‌تک نیز تولید می‌شود.

این واکسن به‌صورت دو دوز با فاصله سه هفته و به شکل تزریق عضلانی تجویز می‌شود.

مجوز استفاده از این واکسن برای افراد بالای ۱۲ سال در برخی از کشورها صادر شده است. در برخی کشورهای دیگر، مجوز تزریق، تنها برای افراد بالای ۱۶ سال صادر شده است.

اکنون، توانایی این واکسن در جلوگیری از عفونت شدید در کودکان، زنان باردار یا افراد مبتلا به نقص دستگاه ایمنی و همچنین مدت اثر آن مشخص نیست. این واکسن، دربردارنده ماده مؤثر توزینامران است. شرکت فایزر پیش‌بینی کرده‌است که تا پایان سال ۲۰۲۱، ۱٫۳ میلیارد دوز این واکسن را تولید کند.

واکسن جانسون:

جانسون اند جانسون (به انگلیسی: Johnson & Johnson) یک ابرشرکت آمریکایی چندملیتی فعال در زمینه داروسازی، تولید تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و خدمات بسته‌بندی کالاهای مصرفی می‌باشد. این ابرشرکت امروزه بزرگترین تولیدکننده تجهیزات پزشکی در جهان می‌باشد.

این ابرشرکت در سال ۱۸۸۶ تأسیس شد. سهام عادی جانسون اند جانسون، بخشی از میانگین صنعتی داو جونز است. این ابرشرکت همچنین، در فهرست فرچون ۵۰۰ ذکر شده‌است.

ستاد مرکزی ابرشرکت جانسون اند جانسون، در نیوبرانزویک، نیوجرسی قرار دارد. این ابرشرکت دارای ۲۵۰ شرکت تابعه است، که در بیش از ۵۷ کشور فعالیت می‌کنند و محصولات آن، در بیش از ۱۷۵ کشور جهان، عرضه می‌شود. ابرشرکت جانسون اند جانسون در طول سال مالی ۲۰۱۱ فروشی معادل ۶۵ میلیارد دلار آمریکا را رقم‌زده است.

واکسن سینواک:

شرکت زیست‌فناوری سینوواک (Sinovac) واکسن کرونا ابداعی خود را ابتدای تیر ماه سال جاری بعد از آخرین مرحله از آزمایش های انسانی و پیش از عرضه محک زد. این شرکت داروسازی همان زمان اعلام کرده بود واکسن آزمایشی که برای بیماری کووید-۱۹ توسعه داده‌ است، سبب ایجاد ایمنی در بدن بیماران مبتلا به این بیماری شده و ایمن است .داده‌های اولیه حاکی از آن بود که این واکسن می‌تواند از افراد در برابر ابتلا به کرونا محافظت کند.

گزارش رسانه های چینی حاکی است واکسن این شرکت که «کروناوَک» (CoronaVac ) نام دارد پس از اینکه در ۱۴ روز دو بار به بدن افراد تزریق شد، سبب ایجاد آنتی بادی یا پادتن در بیش از ۹۰ درصد افراد شده است این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ عوارض جانبی شدیدی در اثر تزریق این واکسن مشاهده نشده است.

«ویدونگ یین» مدیرعامل شرکت “سینوواک” در بیانیه‌ای گفت: مطالعه ما نشان می‌دهد که واکسن “کروناوَک” بی‌خطر است و می‌تواند سبب ایجاد پاسخ ایمنی در بدن شود.

شرکت “سینوواک” همچنین در حال ساخت یک مرکز تولیدی است که هدف آن افزایش تعداد دوزهای موجود از واکسن برای محافظت از مردم در برابر کووید-۱۹ است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
22 ژوئن, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی

معایب قبرس شمالی با توجه به محبوبیت روزافزون قبرس شمالی و افزایش مهاجران بین‌المللی به این جزیره زیبا مدیترانه‌‌ای بر آن شدیم که با بررسی شرایط موجود و ارائه تصویری روشن از واقعیت از معایب قبرس...

مشاوره رایگان کلیک کنید