تحصیلات در قبرس شمالی

تحصیلات در قبرس

تحصیلات در قبرس

آیا برای شروع یا ادامه تحصیلات در قبرس شمالی به دنبال جایی مناسب و دانشگاهی خوب می گردید؟ قبرس شمالی ۸ دانشگاه بین المللی و بیش از ۴۰ هزار دانشجو دارد که از نقاط مختلف دنیا به این منطقه آمده اند. «دانشگاه مدیترانه شرقی» و «دانشگاه خاور نزدیک» دو دانشگاه مهم و معروف قبرس شمالی اندکه خیلی ها به شوق تحصیل در این دو دانشگاه به این جزیره می روند.

 

کشور قبرس شمالی یکی از بهترین مقصد‌های مهاجرت برای دانشجویان ایرانی به شمار می‌آید. برای تحصیل در قبرس نیازی به ارائه مدرک زبان وجود ندارد. دانشجویان می‌توانند در صورت قبولی در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه بلافاصله تحصیل در قبرس  را آغاز کنند. همچنین، هزینه‌های تحصیل و زندگی در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی مقرون به صرفه‌تر است.

شرکت در طرح مبادله دانشجو

علاوه بر آن، دانشجویان می‌توانند پس از گذشت چند ترم از تحصیلشان در دانشگاه‌های قبرس برای شرکت در طرح مبادله دانشجو شرکت کرده و ادامه تحصیلات خود را در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی طی کنند. به عبارت بهتر، تحصیل در قبرس می‌تواند همچون پلی برای تحصیل و مهاجرت در کشورهای پیشرفته دیگر جهان عمل کند.

 

ما در گروه مشاوران مهاجرتی ادب، با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص به عنوان نماینده رسمی دانشگاه مدیترانه شرقی، دریافت پذیرش تحصیلی را برای شما تضمین می‌کند. دانشجویان در حین تحصیل در قبرس، در طول سال تحصیلی حق کار پاره وقت تا 20 ساعت در هفته را دارند.

 

این قانون برای تعطیلات بین ترم وجود ندارد.  دانشجویان میتوانند در طول تعطیلات به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند. دانشگاه های قبرس شمالی مثل دانشگاه EMUقبرس شمالی مورد تایید وزارت علوم میباشند.

 

قبرس شمالی با داشتن قرارداد exchange دانشجو با دانشگاه های آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و … میتوانند مانند پلی برای انتقال دانشجو از کشور مبدا به کشورهای نام برده، با کمترین هزینه و ریسک باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
12 نوامبر, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های قبرس، باید به این نکته توجه کنید که کشور قبرس به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم شده است و قبرس شمالی تحت نظر ترکیه و قبرس جنوبی تحت نظر یونان قرار دارد. در...

قبرس شمالی بهتر است یا جنوبی ؟

قبرس شمالی بهتر است یا جنوبی ؟

قبرس یکی از کشور هایی است که اخیرا به دلیل آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد مورد توجه توریست ها و مهاجران قرار گرفته است. با این حال معمولا این سوال و تردید در ذهن تمام افرادی که قصد سفر و...

هزینه تحصیل در قبرس شمالی

هزینه تحصیل در قبرس شمالی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل مهم در زمینه ی تحصیل در قبرس شمالی و دیگر کشورها هزینه مهاجرت تحصیلی و دیگر هزینه های مرتبط به تحصیل است. به طور خلاصه، هزینه تحصیل درقبرس شمالی و مقطع کارشناسی بین...

مشاوره رایگان کلیک کنید