بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی را نمی‌توان به راحتی معرفی کرد. زیرا تمامی فصول برای سفر به قبرس شمالی مناسب هستند. گذراندن تعطیلات با تور قبرس شمالی را می‌توان در هر زمان از سال و تمام فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و یا زمستان انجام داد و هر یک از این فصول مزایای خاص خود را دارد. به عنوان مثال، ماه‌های زمستانی دسامبر، ژانویه و فوریه در قبرس شمالی آب و هوای معتدلی دارند. بنابراین زمان بسیار خوبی برای کرایه یک دوچرخه کوهستانی و یا پیاده روی بر روی تپه‌ها است. فصل بهار و ماه‌های مارس، آوریل و می‌هوا رو به گرمی می‌رود اما همچنان می‌شود به تماشای طبیعت و همچنین آفتاب گرفتن بپردازید.

اگر به دنبال سفر در زمان‌های گرم‌تر هستید باید ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست را انتخاب نمایید. در این ماه‌ها می‌توانید در آب‌های جزیره شنا کنید و به تفریحات آبی بپردازید. پاییزهای قبرس شمالی و ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر هوا کمی خنک‌تر خواهد شد و شما می‌توانید با سفر به این جزیره زیبا از عصرهای خنک پاییزی لذت ببرید.

ماه ژانویه بهترین وقت سفر به قبرس برای استقبال از سال نو است. این ماه اوایل زمستان و شروع روزهای سرد قبرس است. دما در این روزها به 15 تا 17 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بااین‌حال، شور و حال سال نو و گرمای آن آنقدر زیاد است که اصلا سرمای هوا را حس نمی‌کنید. در هفته اول این ماه سرتاسر قبرس جشن سال نو برقرار است و سواحل و مکان‌های تفریحی جایی برای سوزن انداختن ندارند.

درباره آب و هوای قبرس شمالی بخوانید >> اینجا کلیک کنید

هزینه سفر هوایی اکونومی از تهران به فرودگاه ارجان با احتساب توقف‌ها به طور میانگین بین ۲۸۵۰۰۰۰ تومان تا ۴۶۰۰۰۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. تفاوت در هزینه بلیط با توجه به ایرلاین‌های مختلف متفاوت است. هزینه سفر دریایی از آنتالیا تا قبرس شمالی بین ۳۱ دلار تا ۹۵ دلار تخمین زده می‌شود.

روش ورود به قبرس شمالی >> اینجا کلیک کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
5 جولای, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

هتل های قبرس شمالی

هتل های قبرس شمالی

هتل های قبرس شمالی قبرس شمالی سرزمین رویایی و خوش آب و هوا مملو از زیبایی های بی پایان است. این حزیره زیبا یکی از مقاصد گردشگری توریست های جهان می باشد. و سالانه گردشگران بسیاری را از تقاط مختلف...

راه های سفر به قبرس شمالی

راه های سفر به قبرس شمالی

قبرس شمالی یا kuzey kıbrıs türk cumhurıyetı (KKTC) سومین جزیره دریای مدیترانه است که به عنوان مروارید مدیترانه شناخته می شود این کشور به دلیل آب و هوای معتدل و مدیترانه ایی و سواحل متعدد و بی نظیر...

شهرهای دیدنی قبرس شمالی

شهرهای دیدنی قبرس شمالی

نیکوزیا (لفکوشا) یکی از شهرهای دیدنی قبرس شمالی نیکوزیا نام دارد. تنها شهری که با نواری سبز رنگ در قسمت شمالی و جنوبی جدا شده. این شهر به عنوان پایتخت هر دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی می باشد. این...

مشاوره رایگان کلیک کنید