امنیت و آسایش در قبرس شمالی

جالب است بدانید کشور قبرس شمالی پنجمین کشور امن دنیاست و امنیت قبرس شمالی باعث خیالی آسوده و زندگی آرامی را برای شما فراهم خواهد آورد. شما در این کشور می‌توانید با خیال راحت ماشین خود را رها کنید و به فروشگاه و جاهای دیگر بروید، حتی بدون قفل کردن درب‌های ماشین. خیابان‌های قبرس اغلب عاری از ترافیک است و مردم این کشور قوانین رانندگی را به شدت رعایت می‌کنند.

با این اوصاف هزینه زندگی در این کشور بسیار پایین‌تر از دیگر کشورهای اروپاییست. این کشور دارای تاریخ  و فرهنگ بسیار غنی می‌باشد و به عنوان یکی از زیباترین جزایر مدیترانه‌ای شناخته می‌شود. قبرس جزیره‌ای در شرق مدیترانه است و سومین جزیره بزرگ بعد از سیسیل و ساردینا است.

به خاظر داشته باشید که کارشناسان مجرب ما در قبرس شمالی شرایط سرمایه‌گذاری و مهاجرت شما را به این کشور به راحتی فراهم می‌کند. همچنین پس از گذرندان چند سال در این کشور می‌توانید اقامت این کشور را اخذ کنید.

پایتخت این کشور نیکوزیا است که تحت حکومت جمهوری قرار دارد. مردم این کشور به زبان ترکی قبرسی صحبت می‌کنند. اکثر این مردم به زبان انگلیسی تسلط دارند و عده‌ای نیز به زبان آلمانی صحبت می‌کنند.

واحد پولی این کشور نیز لیر ترکیه است. کشور قبرس شمالی در آخرین سرشماری 313626 نفر جمعیت دارد. امنیت قبرس شمالی در کنار زیبایی‌های بی اندازه این کشور، سالانه پذیرای گردشگران زیادی است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
11 می, 2022

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا همچنین به عنوان لفکوشا شناخته می شود، پایتخت قبرس شمالی است و دارای اهمیت تاریخی، فرهنگی و سیاسی زیادی است. لفکوشا که در مرکز جزیره واقع شده است به عنوان مرکز اداری، اقتصادی و فرهنگی منطقه...

فرودگاه های قبرس شمالی

فرودگاه های قبرس شمالی

فرودگاه قدیم قبرس شمالی فرودگاه بین المللی ارجان در زبان محلی Ercan Uluslararasi Havalimanı در فاصله ۱۳ کیلومتری از شهر نیکوزیا (لفکوشا) و ۴۰ کیلومتری شهر فاماگوستا ( ماگوسا ) قرار دارد این فرودگاه...

تفاوت سرمایه گذاری در قبرس شمالی و ترکیه

تفاوت سرمایه گذاری در قبرس شمالی و ترکیه

با توجه به آب و هوای مدیترانه ایی و نزدیک بودن به ایران هر دو کشور ترکیه و قبرس شمالی از مقاصد مورد استقبال سرمایه گذاران ایرانی می باشند و البته افراد زیادی مردد در انتخاب میان این دو کشور هستند در...

مشاوره رایگان کلیک کنید