افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی

افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی

امکان داشتن حساب بانکی در قبرس یک فرصت عالی برای افرادی می باشد که این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده‌اند.
دلیل مهاجرت و نوع اقامت هر چه که باشد، برای زندگی و انجام امورات روزمره افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن حساب بانکی در قبرس در جهت بهبود روابط ارزی خارجی شما کمک کننده است.

تعدادی از بانک‌های قبرس شمالی

برخی از شعب بانک های خارجی که در قبرس شمالی حضور دارند عبارتند از turkiye is bankasi,
.Ziraat bankasi, garanti bankasi , Hsbc bankasi  در کنار انها شعب بانک های محلی همچون near east bankasi, seker bankasi, asbankasi, akfinans وجود دارند.
افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی برای هر شخص به چند ارز دلار، پوند، یورو و لیر امکان پذیر است. درواقع داشتن حساب در ای کشور به شما اجازه‌ی استفاده‌ی بین‌المللی می‌دهد. شما با استفاده از حساب بانکی خود حتی به صورت انلاین و با اپلیکیشن بانکی میتوانید هر یک از ازرهای خود را به دیگری با بهترین نرخ بین المللی تبدیل کنید.
با دارا بودن حساب بانکی دراین کشور امکان واریز و برداشت نقدی هر یک از ارزهای ذکر شده را از شعب و یا دستگاه های خودپرداز خواهید داشت.
همچنین افتتاح حساب در قبرس برای شما امکان استفاده از کارت های اعتباری visa و master را فراهم می کند.
بنابراین داشتن حساب بانکی در یکی از بانکهای خارجی در کشور قبرس شمالی به شما کمک می کند که در کشورهای اروپایی هم به راحتی از دستگاه های خودپرداز وجه نقد دریافت کنید.  همینطور برای سفر به کشورهایی که ممنوعیت پول نقد دارند، امنیت وجه نقد خود را ایجاد کنید.
یکی دیگر از مزایای افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی امکان دریافت وام می باشد.
شما با داشتن سند ملک و مدارک لازم امکان دریافت وام تا ۵۰٪ از ارزش ملک با بازپرداخت ۱۵ ساله کم بهره خواهید داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
20 مارس, 2023

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

قوانین و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

    قبرس شمالی که رسماً به عنوان جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می‌شود، مجموعه ای از مقررات و رویه‌های خاص خود را برای خرید ملک دارد. خرید ملک در قبرس شمالی تلاشی است که می‌تواند هم فرصت‌ها...

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی یک تصمیم هوشمندانه هم از نگاه سرمایه‌گذاری و هم از امکان داشتن یک زندگی لاکچری می‌باشد. ویلاها در قبرس شمالی با سبک‌های متنوع از ویلاهای دوقلو و مستقل در تنوع فلت، دوبلکس و...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

مشاوره رایگان کلیک کنید