آداب و رسوم و فرهنگ قبرس شمالی

آداب و رسوم و فرهنگ قبرس شمالی

آداب و رسوم و فرهنگ قبرس شمالی – مردم قبرس شمالی بسیار مهمان نواز و خون گرم هستند. فرهنگ و آداب و رسوم این مردم تلفیقی از فرهنگ ترکی و یونانی بوده که فرهنگ بسیار غنی و متنوعی است.

مردم قبرس زندگی خانوادگی را بسیار دوست دارند. به همین منظور زمان زیادی را در کنار خانواده و فامیل به خصوص در اخر هفته می گذرانند.

عموما مردم قبرس شمالی مسلمان بوده و به آزادی مذهب اهمیت بسیاری میدهند.آزادی بیان یکی از مواردی است که در این کشور رعایت می شود.

زبان یونانی و ترکی، دو زبان رسمی قبرس به شمار می‌روند. البته لازم به ذکر است که یونانی با لهجه صحبت می‌شود. حدود 15% کلمات آن فقط به قبرس اختصاص دارد. گروه‌های کوچک‌تر دیگری نیز در این کشورهستند که به زبان ارمنی و عربی صحبت می‌کنند. علاوه بر این زبان‌ها، تقریباً 76% قبرسی‌ها به زبان انگلیسی، 12% به زبان فرانسوی و 5% به زبان آلمانی مسلط هستند. همچنین بیشتر مردم قبرس، از پیروان دین مسیحیت و اسلام به حساب می‌آیند و کلیسای ارتدکس قبرس، یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای خودمختار محسوب می‎شود. معمولاً مردم در شهرها کمتر به کلیسا می‎روند و بیشتر وظایف مذهبی‌شان را در همان خانه انجام می‎دهند.

مردم قبرس شمالی به زبان قبرسی- یونانی، زبان ترکی-قبرسی و همچنین زبان انگلیسی به طور راحت می توانند صحبت کنند، به طوری که حتی افراد سالمند نیز آشنایی کامل به زبان انگلیسی دارند.

این‌ها گوشه ای از آداب و رسوم و فرهنگ قبرس شمالی است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
4 مارس, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی یک تصمیم هوشمندانه هم از نگاه سرمایه‌گذاری و هم از امکان داشتن یک زندگی لاکچری می‌باشد. ویلاها در قبرس شمالی با سبک‌های متنوع از ویلاهای دوقلو و مستقل در تنوع فلت، دوبلکس و...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

مشاوره رایگان کلیک کنید