آب و هوای قبرس شمالی

آب و هوای قبرس شمالی

آب و هوای قبرس شمالی  معتدل مدیترانه ای است که در اکثر روزهای سال اقلیمی گرم دارد.

تابستانی  که اوج گرمای آن تا ۳۰ الی 45 درجه می رسد که این گرما در ماه های تابستان همراه با وزش باد و نسیم ملایم ساحلی می باشد.

زمستان آن دارای آب و هوای ابری و بارانی هست که ۲ ماه از سال را در بر میگیرد.

پروژه جدید فاماگوستا را از اینجا ببنید >> کلیک کنید

آب و هوای قبرس شمالی درحالت کلی حدود ۳۰۰ روز از سال دارای آب و هوای مدیترانه ای و ۶۵ روز از سال دارای باران و آب و هوای ابری می باشد.

لازم به توضیح است که بارش برف و بوران در این جزیره حتی در ارتفاعات کوه ها به چشم نمیخورد.به طوریکه حدود ۶ ماه از سال همه جا سرسبز و منظره بسیار چشم گیری را دارد.

اوج فصل بازدید از قبرس شمالی در بهار و تابستان به خصوص در ماه های تیر و مرداد است که باعث جذب هزاران توریست شده که برای گذراندن تعطیلات و آفتاب گرفتن و استفاده از ورزش های آبی قبرس شمالی را انتخاب میکنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
4 مارس, 2021

مشاوره رایگان
۴۲۷۹ ۷۹۸ ۰۹۹۳

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان از پروژه با ما تماس بگیرید 

شرکت اشرفی استیت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس، به شماره ثبتی MŞ20645 آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مطالب مرتبط

اجاره خانه در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

  قبرس شمالی که در لبه شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده است، از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است که سال هاست مسافران و مهاجران را به خود جذب می کند. مناظر زیبا، مکان های تاریخی، و فضای آرام...

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی یک تصمیم هوشمندانه هم از نگاه سرمایه‌گذاری و هم از امکان داشتن یک زندگی لاکچری می‌باشد. ویلاها در قبرس شمالی با سبک‌های متنوع از ویلاهای دوقلو و مستقل در تنوع فلت، دوبلکس و...

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

برای اینکه بتوانید قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران را به درستی درک و مقایسه کنید، شروع قیمت ملک را در مناطق مختلف قبرس ذکر خواهیم کرد. شروع قیمت واحد یک‌خواب در شهر فاماگوستا از ۶۰ هزار پوند...

مشاوره رایگان کلیک کنید